Οδηγώντας: Σε πάει παντού!

    Με τέτοια εμφάνιση είναι φυσικό να έχεις μεγάλες προσδοκίες στο χωμάτινο κομμάτι, αλλά εφόσον πρόκειται για μοτοσυκλέτα που προορίζεται και για καθημερινή χρήση, η οδήγηση ξεκίνησε από την άσφαλτο και πιο συγκεκριμένα από την πόλη. Οι 24,8 ίπποι του κινητήρα δεν δυσκολεύονται με τα 157 κιλά του και χάρη στην παιχνιδιάρικη συμπεριφορά, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού (το οποίο περνά πάνω από τους καθρέπτες των περισσότερων αυτοκινήτων) και την χαμηλή κατανάλωση, μπορείς να κάνεις άνετα την καθημερινή σου ρουτίνα δουλειά - σπίτι. Δεν θα βάλει φωτιά στο δρόμο, όμως το κοντέρ μπορεί να φτάσει κοντά στα 150 χλμ /ώρα με ικανοποιητικές επιταχύνσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας, ακόμα και από τις χαμηλές στροφές. Όσο οι στροφές αυξάνονται, αυξάνονται και οι κραδασμοί (τυπικοί για μονοκύλινδρο), οι οποίοι όμως σε καμία περίπτωση δεν ενοχλούν. Έτσι, μπορείς να ταξιδέψεις και στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες κοντά στα 120 χλμ/ώρα εκτιμώντας και την μικρή ζελατίνα που βοηθά στην προστασία από τον αέρα. Όταν βρεθείς σε φιδίσιο δρόμο θα διαπιστώσεις ότι είναι πρόθυμο και καλά ζυγισμένο, αλλά ο διπλός χαρακτήρας των ελαστικών (IRC) φαίνεται περισσότερο προσανατολισμένος στο χώμα. Έτσι, μην περιμένεις τεράστιες κλίσεις και ξύσιμο των μαρσπιέ στην άσφαλτο, αφού τα όρια τους έρχονται πιο νωρίς. Ούτως η άλλως δεν είναι αυτός ο σκοπός της μοτοσυκλέτας, οπότε στο ίδιο μοτίβο κινούνται και οι αναρτήσεις οι οποίες είναι αρκετά μαλακές, καταπίνοντας όμως με ευκολία κάθε λακκούβα και κακοτεχνία των ελληνικών πόλεων. Μπορείς λοιπόν να οδηγείς το Rally μόνο στο αστικό περιβάλλον, αλλά σίγουρα κάποια στιγμή θα θελήσεις να πατήσεις στο χώμα ακόμα και αν δεν το έχεις ξανακάνει. Και σε αυτόν τον τομέα αποδεικνύεται ο ιδανικός σύντροφος. Μαζί του θα μπορέσεις να εξερευνήσεις έναν καινούργιο κόσμο, αφού θα σε βοηθήσει τόσο με την ευκολία οδήγησης που προσφέρει όσο και με την απόδοση του κινητήρα που δεν θα σε τρομάξει με απότομα ξεκολλήματα του πίσω τροχού. Αυτό σημαίνει ότι είναι αργό; Σίγουρα δεν αποδίδει όπως ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό, αλλά μόνο οι έμπειροι αναβάτες θα ζητούσαν περισσότερους ίππους και σκληρότερες αναρτήσεις στο χώμα. Για τους υπόλοιπους σίγουρα επαρκούν και για όσους θέλουν κάτι παραπάνω, ένα ¨κοντύτερο¨ γρανάζωμα θα τους βοηθήσει αν  κινούνται περισσότερο εκτός δρόμου. Τα φρένα έχουν καλή αίσθηση και δύναμη για όλες τις συνθήκες και η απενεργοποίηση του πολύ καλού ABS βοηθά να τοποθετήσεις τον πίσω τροχό όπως εσύ θέλεις. 

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

    • panos

      Παιδιά το χάπι δεν χρυσώνεται. Η τιμή του είναι τουλ. αστεία για τα περιφερειακά του και cc του. Μούρη πληρώνεις μόνο (ντακάρ και καλά) και όνομα (χόντα). Με 6,5Κ έχεις άπειρες επιλογές είτε σε καινούριο είτε σε μτχ.

        17