Μεγάλη διαδρομή (250χιλ) και πολύ καλή απόδοση για το μπροστινό φρένο, σε μια εικόνα που άνετα την μπερδεύεις με καθαρόαιμο Enduro.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα Πατώντας με σιγουριά

    Το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο με τους οβάλ σωλήνες του Rally βασίζεται στο 250L και μαζί με το αφαιρούμενο υποπλαίσιο και το αλουμινένιο ψαλίδι δημιουργούν μια εικόνα που έχουμε συνηθίσει στις εκτός δρόμου μοτοσυκλέτες εδώ και αρκετά χρόνια. Στην περίπτωση του Rally συναντάμε ελαφρώς διαφορετική γεωμετρία (γωνία κάστερ 28,1ο, ίχνος 114χιλ.) αλλά και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (270 χιλ.) που ταιριάζει περισσότερο στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Το πιρούνι προέρχεται από την Showa και είναι ανεστραμμένο 43 χιλ με διαδρομή 250 χιλ. χωρίς ρυθμίσεις, ενώ η πίσω ανάρτηση αποτελείται από ένα μονό αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας με διαδρομή 265χιλ, το οποίο ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και εδράζεται με μοχλικό στο αλουμινένιο ψαλίδι. Το τελευταίο συμβάλλει ώστε το βάρος να κρατηθεί στα 157 κιλά (πλήρης υγρών). Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δίσκοι, με τον εμπρός να είναι διαμέτρου 296 χιλ και να συνεργάζεται με μια διπίστονη δαγκάνα της Nissin και τον πίσω διάμετρου 220χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα. Το ABS φυσικά υπάρχει, είναι δικάναλο και όπως προαναφέραμε μπορεί να απενεργοποιηθεί, μόνο στον πίσω τροχό. 

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

    • panos

      Παιδιά το χάπι δεν χρυσώνεται. Η τιμή του είναι τουλ. αστεία για τα περιφερειακά του και cc του. Μούρη πληρώνεις μόνο (ντακάρ και καλά) και όνομα (χόντα). Με 6,5Κ έχεις άπειρες επιλογές είτε σε καινούριο είτε σε μτχ.

        17