Αλουμινένιο ψαλίδι όπως σε κάθε γνήσια off-road μοτοσυκλέτα.

    Κινητήρας Φιλικός μονοκύλιδρος

    Τα 250 κυβικά είναι μια κατηγορία πασπαρτού ειδικά στις μέρες μας, αφού έχουν την απαραίτητη δύναμη για να κινείσαι αξιοπρεπώς, σε συνδυασμό με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωσή ιδανική για καθημερινή χρήση. Τα παραπάνω ισχύουν και στην περίπτωση του Rally, καθώς ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας που είδαμε για πρώτη φορά στο CRF250L, αποδίδει 24,8 ίππους στις 8.500 σ.αλ και 2,3 κιλα ροπής στις 6.750 με μέση κατανάλωση που στη διάρκεια της δοκιμής ανήλθε στα 3,8 λίτρα προσφέροντας μεγάλη αυτονομία. Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού, ενώ η πεταλούδα του γκαζιού είναι 38 χιλ, 2χιλ μεγαλύτερη από την αντίστοιχη του CRF250L 2016. Μαζί με το νέο φιλτροκούτι και τη νέα σχεδίαση των λαιμών και του τελικού της εξάτμισης, βελτιώνεται η απόδοση αλλά και η απόκριση στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα στροφών. Τέλος, το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων και η μετάδοση στον πίσω τροχό γίνεται φυσικά μέσω αλυσίδας o-ring. 

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

    • panos

      Παιδιά το χάπι δεν χρυσώνεται. Η τιμή του είναι τουλ. αστεία για τα περιφερειακά του και cc του. Μούρη πληρώνεις μόνο (ντακάρ και καλά) και όνομα (χόντα). Με 6,5Κ έχεις άπειρες επιλογές είτε σε καινούριο είτε σε μτχ.

        17