Σου γεμίζει εύκολα το μάτι η επιθετική εμφάνιση του RS200. Προσέξτε τα λαστιχένια pads στο τεπόζιτο, κοντά στην σέλα, τα οποία παρέχουν σημείο στήριξης στον αναβάτη.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις- φρένα: Με έμπνευση από τα «μεγάλα»

    To πλαίσιο του RS200 θυμίζει τα αλουμινένια πλαίσια δύο δοκών, με τα οποία εξοπλίζονται οι μεγάλες σπορ μοτοσυκλέτες. Ωστόσο σε αυτή την περίπτωση, η κατασκευή είναι ατσάλινη, αν και το φινίρισμά και η βαφή αναφέρονται έντονα στο αλουμίνιο, προσθέτοντας στο στοιχείο της αισθητικής. Το ψαλίδι είναι ατσάλινο και ορθογωνικής διατομής, μια δοκιμασμένη επιλογή ακόμα και για πολύ ισχυρότερες μοτοσυκλέτες. Στις αναρτήσεις, συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός άνευ ρυθμίσεων, ενώ πίσω βρίσκουμε ένα αμορτισέρ το οποίο έχει ξεχωριστό δοχείο αερίου. Αυτό είναι ένα σημαντικό plus καθώς η ύπαρξη του δοχείου καθυστερεί την θέρμανση και την πτώση απόδοσης της ανάρτησης. Το ελατήριο του αμορτισέρ ρυθμίζεται επίσης σε προφόρτιση. Τέλος, στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους των 300 και 230 χιλιοστών εμπρός και πίσω, με διπίστονη και μονοπίστονη δαγκάνα αντίστοιχα, ενώ υπάρχει σύστημα ABS που λειτουργεί για τον εμπρός τροχό.