Νότες carbon look γύρω από τα όργανα, τα οποία είναι πληρέστατα καθώς έχουν και shift light και θυμίζουν καντράν μεγάλης σπορ μοτοσυκλέτας.

Απόλυτα αποδεκτή η άνεση από την σέλα του αναβάτη, ευχάριστη έκπληξη αυτή του συνεπιβάτη. Απροβλημάτιστη εργονομία για μικρές ή μεγάλες αποστάσεις.

Aνεση-εργονομία: Ανάμεσα σε 2 κόσμους

To RS200 επιχειρεί, με την θέση οδήγησής του, να προσφέρει μια αίσθηση σπορ, χωρίς να γίνεται κουραστικό. Πως τα καταφέρνει; Αρκετά καλά. Τα κλιπ-ον είναι τοποθετημένα πάνω από την τιμονόπλακα, αρκετά ψηλά, ενώ έχουν και μεγάλο πλάτος. Αυτό δίνει την εντύπωση ότι η μοτοσυκλέτα έχει τιμόνι, τοποθετώντας τον αναβάτη σε σχετικά όρθια θέση. Μόλις καθίσει στην σέλα, ο αναβάτης αισθάνεται ότι οδηγεί μια μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα χάρη σε αυτή την αίσθηση πλάτους από τα κλιπ-ον, ενώ τα πόδια του δεν λυγίζουν πολύ από τα μαρσπιέ. Η θέση οδήγησης αυτή δεν θα κουράσει στις περισσότερες περιπτώσεις και ειδικά όσο η χρήση της μοτοσυκλέτας γίνεται στην πόλη και γύρω από αυτήν. Η σέλα είναι μέτρια προς σκληρή και υποστηρίζει σωστά το σώμα του αναβάτη ακόμη και σε διαδρομές που ξεπερνούν αρκετά την μία ώρα. Ανέλπιστα καλή αποδεικνύεται και η θέση του συνεπιβάτη: Παρά τις δύο «νευρώσεις» της ουράς που περνούν ακριβώς δίπλα από την σέλα και περιμένεις να ενοχλούν, το πίσω σελάκι είναι όπως πρέπει τοποθετημένο προκειμένου ο συνεπιβάτης να κάθεται χωρίς να τις νιώθει. Οι απομακρυσμένοι καθρέπτες λειτουργούν καλά όσον αφορά την ορατότητα, είναι όμως κάπως δύσκολο να τους ρυθμίσεις καθώς πρέπει να τεντωθείς αρκετά προς τα εμπρός. 

Ένα θετικό στοιχείο που το RS200 έχει είναι τα «pads» στο τεπόζιτο, που βελτιώνουν σημαντικά την στήριξη του αναβάτη και του επιτρέπουν να χαλαρώσει τα χέρια του, βελτιώνοντας κατακόρυφα την οδηγική του αίσθηση. Σκεφτείτε ότι ελάχιστες –αν όχι καμία- σπορ μοτοσυκλέτες έχουν κάτι τέτοιο εργοστασιακά... Οι φωτιζόμενοι διακόπτες του RS200 ακολουθούν την πεπατημένη στην διάταξή τους και δεν έχουν καμία έλλειψη, ενώ οι μανέτες χαρακτηρίζονται σωστά τοποθετημένες. Στα όργανα του μοντέλου κυριαρχεί το κεντρικά τοποθετημένο, αναλογικό στροφόμετρο. Αριστερά του, βρίσκονται οι ενδεικτικές λυχνίες, στο εσωτερικό του η ένδειξη στάθμης καυσίμου και στα δεξιά του, η LCD οθόνη με το ταχύμετρο, τους χιλιομετρητές και τις υπόλοιπες ενδείξεις. Ο πίνακας περιλαμβάνει και ένα shift light και φωτίζεται σε μπλε χρώμα. Τέλος, κάτω από το πίσω σελάκι υπάρχει ένας στοιχειώδης χώρος, που μπορεί να φιλοξενήσει χαρτιά ή κάτι τέτοιο.