CFMOTO V4 SR-RR Prototype: Η κινεζική superbike μπαίνει στο παιχνίδι με ήχο… φωτιά! (ΒΙΝΤΕΟ

Η CFMOTO V4 SR-RR Prototype εμφανίζεται πλέον σε επίσημο video εν δράσει, δείχνοντας ότι η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας έχει προχωρήσει σημαντικά.
Πρώτες δοκιμές με τον νέο V4 με 210 ίππους.
Βάρος κάτω από 200 κιλά και λόγος ισχύος–βάρους κορυφαίου επιπέδου.
Active aero winglets και ηλεκτρονικές αναρτήσεις .
Front-frame πλαίσιο και στόχος το Παγκόσμιο SBK.
Πρώτες δοκιμές με τον νέο V4 με 210 ίππους
Η CFMOTO V4 SR-RR Prototype εμφανίζεται πλέον σε επίσημο video εν δράσει, δείχνοντας ότι η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας έχει προχωρήσει σημαντικά. Ο ολοκαίνουργιος V4 κινητήρας 997 κ.εκ. με απόδοση πάνω από 210 ίππους ακούγεται γεμάτος και καθαρά αγωνιστικός, χάρη και στη νέα τιτανίου Akrapovič εξάτμιση. Η μοτοσυκλέτα δείχνει ώριμη σε σταθερότητα και επιτάχυνση, επιβεβαιώνοντας ότι δεν πρόκειται για απλό concept, αλλά για μοντέλο που οδεύει προς παραγωγή.
Δείτε όλα τα μοντέλα που παρουσίασε η CFMOTO στην EICMA 2025 εδώ!
Βάρος κάτω από 200 κιλά και λόγος ισχύος–βάρους κορυφαίου επιπέδου
Η CFMOTO V4 SR-RR δηλώνει βάρος κάτω από 200 κιλά, πέφτοντας έτσι κάτω από το όριο του 1 κιλού ανά ίππο. Αυτή η αναλογία τοποθετεί τη μοτοσυκλέτα στα επίπεδα των κορυφαίων superbikes της αγοράς. Το video δείχνει εκρηκτικές επιταχύνσεις και άμεση απόκριση, με το setup του πρωτοτύπου να φαίνεται ήδη αρκετά κοντά σε τελικό προϊόν. Η CFMOTO δείχνει ότι έχει στόχο να διεκδικήσει ρόλο στην κορυφή των maxi sport μοντέλων.
Active aero winglets και ηλεκτρονικές αναρτήσεις
Τα ενεργά winglets της μοτοσυκλέτας προσαρμόζονται σε πραγματικό χρόνο, βελτιώνοντας την αεροδυναμική σταθερότητα και τη φόρτιση στους τροχούς ανάλογα με την ταχύτητα. Οι ενεργές ηλεκτρονικές αναρτήσεις ενισχύουν τον χαρακτήρα της, κάνοντας σαφές ότι η CFMOTO δουλεύει πάνω σε λύσεις που συναντάμε σε κορυφαία superbikes. Στο πλάνο των δοκιμών η μοτοσυκλέτα «διαβάζει» την πίστα με άνεση, κάτι που δείχνει ότι η τεχνολογική της βάση είναι ήδη πολύ ώριμη.
Front-frame πλαίσιο και στόχος το Παγκόσμιο SBK
Η CFMOTO V4 SR-RR Prototype χρησιμοποιεί front-frame πλαίσιο, με το μπροστινό τμήμα να στηρίζεται επάνω στους κυλίνδρους του V4 – μια καθαρά αγωνιστική προσέγγιση. Η σχεδίαση, η οποία έχει ευρωπαϊκή υπογραφή, συνδυάζει αιχμηρές γραμμές και σμιλεμένες επιφάνειες που εξυπηρετούν την αεροδυναμική. Το πρωτότυπο μοιάζει ήδη πολύ κοντά σε παραγωγή, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για πιθανό λανσάρισμα στα τέλη του 2026, ενώ η εταιρεία φαίνεται να στοχεύει και σε συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK.



