Ο κινητήρας του CFMOTO 675 NK που είναι και το "άστρο" του, αποτελεί μία εξαιρετικά ευχάριστη έκπληξη, καθώς παρά το γεγονός ότι είναι η πρώτη προσπάθεια της εταιρείας στην τρικύλινδρηενσειρά διάταξη, φαίνεται πως έδεσε το γλυκό. Με διάμετρο εμβόλων στα 72χλστ και διαδρομή στα 55,2 συμπληρώνονται τα 675cc, ενώ διαθέτει 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και 12 βαλβίδες. Αποδίδει 94ίππους στις 11.00σαλ και 70Nm στις 8.250σαλ και συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με quickshifter για τα ανεβάσματα και συμπλέκτηολίσθησης που κάνει πιο ομαλά τα κατεβάσματα σε απότομες επιβραδύνσεις, ακόμα και χωρίς rev-match. Παρά το γεγονός ότι η τρικύλινδρη διάταξη είναι λόγω φυσικής αρκετά "ασταθής", η χρήση αντικραδασμικού άξονα έχει κάνει την λειτουργία του κινητήρα αρκετά ομαλή με αποκορύφωμα τον ήχο, τον οποίο δεν θα περίμενες από μία εργοστασιακή εξάτμιση. Είναι βαθύς και εθιστικός στις υψηλές στροφές, δυνατός αλλά όχι τόσο ώστε να τον ακούς συνεχώς σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου και να γίνεται ενοχλητικός. Ο ψεκασμός, παρά το γεγονός ότι είναι της Bosch φαίνεται πως δεν έχει ραφιναριστεί αρκετά καλά για μέτρα του κινητήρα, είναι όμως βελτιωμένος σε σχέση με τις πρώτες προσπάθειες της εταιρείας. Ένα ακόμα θετικό στοιχείο του μοντέλου είναι η κατανάλωσή του, καθώς την μετρήσαμε σε μικτές συνθήκες στα 4,9λ/100χλμ, ένα εξαιρετικά χαμηλό νούμερο για την κατηγορία που του χαρίζει αυτονομία πάνω από 300χλμ με το ρεζερβουάρ15λίτρων.
Ο ήχος της εξάτμισης είναι βαθύς και εθιστικός στις υψηλές στροφές.