Κινητήρας

Τρικύλινδρος εν σειρά 675 κ.εκ. με 94 ίππους και κατανάλωση 4,9 λίτρα/100χλμ.
2 Φωτογραφίες »

Τρικύλινδρος εν σειρά 675 κ.εκ. με 94 ίππους και κατανάλωση 4,9 λίτρα/100χλμ.

Ο κινητήρας του CFMOTO 675 NK που είναι και το "άστρο" του, αποτελεί μία εξαιρετικά ευχάριστη έκπληξη, καθώς παρά το γεγονός ότι είναι η πρώτη προσπάθεια της εταιρείας στην τρικύλινδρη εν σειρά διάταξη, φαίνεται πως έδεσε το γλυκό. Με διάμετρο εμβόλων στα 72χλστ και διαδρομή στα 55,2 συμπληρώνονται τα 675cc, ενώ διαθέτει 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και 12 βαλβίδες. Αποδίδει 94 ίππους στις 11.00σαλ και 70Nm στις 8.250σαλ και συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με quickshifter για τα ανεβάσματα και συμπλέκτη ολίσθησης που κάνει πιο ομαλά τα κατεβάσματα σε απότομες επιβραδύνσεις, ακόμα και χωρίς rev-match. Παρά το γεγονός ότι η τρικύλινδρη διάταξη είναι λόγω φυσικής αρκετά "ασταθής", η χρήση αντικραδασμικού άξονα έχει κάνει την λειτουργία του κινητήρα αρκετά ομαλή με αποκορύφωμα τον ήχο, τον οποίο δεν θα περίμενες από μία εργοστασιακή εξάτμιση. Είναι βαθύς και εθιστικός στις υψηλές στροφές, δυνατός αλλά όχι τόσο ώστε να τον ακούς συνεχώς σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου και να γίνεται ενοχλητικός. Ο ψεκασμός, παρά το γεγονός ότι είναι της Bosch φαίνεται πως δεν έχει ραφιναριστεί αρκετά καλά για μέτρα του κινητήρα, είναι όμως βελτιωμένος σε σχέση με τις πρώτες προσπάθειες της εταιρείας. Ένα ακόμα θετικό στοιχείο του μοντέλου είναι η κατανάλωσή του, καθώς την μετρήσαμε σε μικτές συνθήκες στα 4,9λ/100χλμ, ένα εξαιρετικά χαμηλό νούμερο για την κατηγορία που του χαρίζει αυτονομία πάνω από 300χλμ με το ρεζερβουάρ 15 λίτρων


Ο ήχος της εξάτμισης είναι βαθύς και εθιστικός στις υψηλές στροφές.

Ο ήχος της εξάτμισης είναι βαθύς και εθιστικός στις υψηλές στροφές.

Σελίδα 1CFMOTO 675 NK - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
AUTOAGORA