EICMA 2025 - CFMoto 675NK GP: Με αναρτήσεις Ohlins, φρένα Brembo και αναβαθμισμένο κινητήρα

Η CFMoto αποκαλύπτει στην EICMA 2025 το πιο εντυπωσιακό της project.
Ίδια πλατφόρμα με το κλασσικό NK αλλά με αναρτήσεις Ohlins και φρένα Brembo.
Εξελιγμένος κινητήρας με 90 ίππους και πλήρες ηλεκτρονικό πακέτο.
Σχεδίαση Modena 40 με carbon panels και TFT οθόνη.
Η CFMoto αποκαλύπτει στην EICMA 2025 το πιο εντυπωσιακό της project

Στην EICMA 2025, η CFMoto παρουσίασε τη νέα 675NK GP, ένα πρωτότυπο που ανεβάζει τον πήχη για τα σπορ μοντέλα της εταιρείας. Πρόκειται για μια πλήρως αγωνιστική εκδοχή της γνωστής naked 675NK, σχεδιασμένη όχι για επίδειξη αλλά για πραγματική δράση στην πίστα. Με σαφή στόχο να αποδείξει ότι η CFMoto μπορεί να σταθεί δίπλα στους κορυφαίους κατασκευαστές, η 675NK GP εντυπωσίασε το κοινό με την τεχνολογία και το design της.
Μπορείτε να διαβάσετε τη δοκιμή του 675ΝΚ εδώ.

Το νέο μοντέλο λειτουργεί ως τεχνικό και σχεδιαστικό μανιφέστο για τη μάρκα, δείχνοντας τη μεταμόρφωσή της από έναν ανερχόμενο κατασκευαστή σε μια εταιρεία με παγκόσμιες φιλοδοξίες.
Ίδια πλατφόρμα με το κλασσικό NK αλλά με αναρτήσεις Ohlins και φρένα Brembo
Η CFMoto 675NK GP βασίζεται στην πλατφόρμα της 675NK, διατηρώντας τον τρικύλινδρο κινητήρα των 675 κ.εκ. που αποδίδει 90 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. και 70 Nm ροπής στις 8.250 σ.α.λ.. Το μηχανικό σύνολο ενισχύεται με κορυφαία εξαρτήματα, όπως πίσω ανάρτηση Öhlins, φρένα Brembo racing, εξάτμιση Akrapovič και ελαφριές ζάντες, που συνδυάζουν επιδόσεις και ακρίβεια.

Η αεροδυναμική έχει επανασχεδιαστεί πλήρως, με επιθετικές γραμμές και γραφικά εμπνευσμένα από την ομάδα CFMoto Aspar του MotoGP. Οι λεπτομέρειες από ανθρακονήματα ενισχύουν τον αγωνιστικό χαρακτήρα, ενώ το πλαίσιο παραμένει ατσάλινο περιμετρικό, σχεδιασμένο για απόλυτη ακαμψία και σταθερότητα.
Εξελιγμένος κινητήρας με 90 ίππους και πλήρες ηλεκτρονικό πακέτο
Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 675 κ.εκ. συνοδεύεται από Quickshifter, slipper clutch, traction control και ABS δύο καναλιών, δημιουργώντας μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της πίστας.

Η ανάρτηση περιλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι KYB 41 mm και ρυθμιζόμενο πίσω μονό αμορτισέρ με διαδρομή 130 mm. Στη στάνταρ έκδοση, το σύστημα πέδησης της J.Juan περιλαμβάνει διπλούς δίσκους 300 mm εμπρός και μονό δίσκο 220 mm πίσω, ενώ στο GP πρωτότυπο τοποθετούνται αγωνιστικά Brembo για ακόμα μεγαλύτερη δύναμη και έλεγχο. Το ξηρό βάρος των 175 κιλών επιτρέπει εξαιρετική αναλογία ισχύος/βάρους, καθιστώντας το 675NK GP ιδανικό για track use.
Σχεδίαση Modena 40 με carbon panels και TFT οθόνη

Η σχεδίαση του μοντέλου φέρει την υπογραφή του ιταλικού στούντιο Modena 40, που επέλεξε μυώδεις γραμμές και φουτουριστικές καμπύλες, δημιουργώντας ένα σχήμα που θυμίζει καθαρόαιμο superbike. Ο συνδυασμός της αγωνιστικής αισθητικής με τα λειτουργικά carbon panels δείχνει πως η CFMoto πλέον πειραματίζεται με premium υλικά και τεχνολογίες που στοχεύουν σε υψηλές επιδόσεις.
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει TFT χρωματική οθόνη, πλήρη LED φωτισμό και συνδεσιμότητα Bluetooth και Wi-Fi μέσω της εφαρμογής CFMoto Ride App, που επιτρέπει τηλεμετρία και ρυθμίσεις.
Η 675NK GP είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα concept της EICMA — είναι ένα τεχνικό δείγμα γραφής που επιβεβαιώνει ότι η CFMoto έχει τη γνώση και το όραμα να σταθεί στο ίδιο τραπέζι με τους καθιερωμένους παίκτες της παγκόσμιας sport σκηνής.
Δείτε όλα τα νέα μοντέλα της EICMA 2025 εδώ!



