Ανεση - Εργονομία

Λεπτή μπροστά και με 810 χιλιοστά ύψος από το έδαφος η σέλα.
5 Φωτογραφίες »

Λεπτή μπροστά και με 810 χιλιοστά ύψος από το έδαφος η σέλα.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των αναβατών που θα επιλέξουν το 675NK είναι σχεδόν σίγουρο πως θα το χρησιμοποιούν και σαν commuter, με το οποίο θα πηγαινοέρχονται στην εργασία τους, στις υποχρεώσεις της καθημερινότητας αλλά θα κάνουν και την βόλτα τους. Η θέση οδήγησής του είναι αρκετά φιλική με τα μαρσπιέ να τοποθετούνται σε σημείο που δεν κάνουν τα γόνατα να λυγίζουν υπερβολικά, ενώ το τιμόνι βρίσκεται αρκετά μπροστά χωρίς όμως να σε κάνει να σκύβεις πολύ για να το φτάσεις. Με μικρή πίεση στους προσαγωγούς μπορείς άμεσα να στηρίξεις το βάρος σου, κάτι που επιβεβαιώνει πως γενικότερα το εργονομικό τρίγωνο δεν ρίχνει πολύ βάρος στους καρπούς του αναβάτη. Το αφρώδες υλικό της σέλας είναι όσο χρειάζεται ώστε να μην κουράζει ακόμα και σε μεγάλα, μονοκόμματα χρονικά διαστήματα οδήγησης, στοιχείο που κάνει το ΝΚ άκρως φιλικό στην καθημερινότητα. Είναι επίσης αρκετά λεπτή στο εμπρός μέρος κι έτσι παρά τα 810χλστ της από το έδαφος, θα προσφέρει αρκετά καλό πάτημα στους περισσότερους αναβάτες. Οι καθρέπτες χρήζουν βελτίωσης, καθώς όντας συνδεδεμένοι σε γωνία 90° με τις μανέτες, δεν μπορούν να ρυθμιστούν ανεξάρτητα από αυτούς. Στην φυσική για τα χέρια θέση των μανετών λοιπόν, όσο χαμηλά κι αν "στρίβαμε" τους καθρέπτες, η ορατότητα που έδιναν ήταν προς τα πάνω. Η σέλα του συνεπιβάτη είναι σχεδόν διακοσμητική θα λέγαμε και εκτός από πολύ μικρή σε επιφάνεια είναι και αρκετά σκληρή (χωρίς χειρολαβές φυσικά). Εξάλλου αυτό επιβάλλει ο σπορ χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας και ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός της, αλλά διαθέτει θέση για δεύτερο άτομο και αυτό από μόνο του είναι αρκετό. 


Πολύ εύκολοι στον χειρισμό είναι οι διακόπτες...

Πολύ εύκολοι στον χειρισμό είναι οι διακόπτες...

Πολύ εύκολοι στον χειρισμό είναι οι διακόπτες και ιδιαίτερα το Joystick στην αριστερή πλευρά, μέσω του οποίου πλοηγείσαι στο μενού της έγχρωμης, 5άρας TFT οθόνης. Ασυνήθιστη είναι η τοποθέτησή της επάνω στο τιμόνι κεντρικά, αλλά βρίσκεται στο κατάλληλο σημείο ώστε να βλέπεις άμεσα με ένα βλεφάρισμα την οποιαδήποτε πληροφορία επιθυμείς. Τα όμορφα γραφικά του μενού κάνουν την χρήση του πιο ευχάριστη, ενώ διαθέτει επίσης συνδεσιμότητα με smartphone για turn by turn πλοήγηση και απάντηση σε κλήσεις και μηνύματα


...και ιδιαίτερα το Joystick στην αριστερή πλευρά.

...και ιδιαίτερα το Joystick στην αριστερή πλευρά.

 

Σελίδα 1CFMOTO 675 NK - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
ESF