Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

Η δοκιμασμένη λύση του διπλού σωληνωτού πλαισίου ατσάλινης κατασκευής, προσφέρει στο παπί της Benelli στιβαρότητα και ακαμψία ακόμα και κάτω από συνθήκες πίεσης. Το RCX εντυπωσιάζει και σε επίπεδο περιφερειακών. Οι αναρτήσεις παραπέμπουν περισσότερο σε μοτοσυκλέτα παρά σε παπί, καθώς εξοπλίζεται με ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 88 χιλιοστά μπροστά και μονό υδραυλικό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου διαδρομής 27 χιλιοστών πίσω. Το σύστημα πέδησης χρησιμοποιεί δίσκους τύπου μαργαρίτα και στους δύο τροχούς (240 και 220 mm) με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και μονοπίστονη πίσω, καθώς και δικάναλο ABS. Οι τροχοί των 17 ιντσών τυλίγονται από ελαστικά διαμέτρου 70/90 μπροστά και 110/70 πίσω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Benelli RCX 185 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.