Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία

Aνεση – Εργονομία

Παρά τα εν γένει σπορ χαρακτηριστικά του, το RCX προσφέρει γενναίες δόσεις άνεσης στον αναβάτη του. Η σέλα, με ύψος στα 790 χιλιοστά, είναι 2 επιπέδων με χαρακτηριστική λευκή ραφή και διαθέτει αντιολισθητική επένδυση αλλά μόνο για τον αναβάτη. Το αφρώδες της έχει μέτρια αίσθηση αλλά δεν κουράζει στην πολύωρη χρήση, ενώ ικανοποιητικό είναι και το τμήμα, που έχει προβλεφθεί για τον συνεπιβάτη. Κάτω από τη σέλα δεν υπάρχει αποθηκευτικός χώρος, αφού εκεί βρίσκεται το φιλτροκούτι και το ρεζερβουάρ των 4,8 λίτρων, με τη τάπα του δοχείου να φέρει λαστιχάκι συγκράτησης για να μην το χάσεις κατά τον ανεφοδιασμό. Αντί αυτού, μια μεγάλου μεγέθους θήκη βρίσκεται στο αριστερό μέρος της ποδιάς και μπορεί να φιλοξενήσει μικροαντικείμενα μέχρι και μπουκαλάκι νερού. Εξερευνώντας την περιοχή του τιμονιού, θα βρεις τους διακόπτες σε γνώριμη θέση και στο κέντρο ένα μεγάλο πίνακα οργάνων με σκούρο φόντο και λευκές ψηφιακές ενδείξεις με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον αναβάτη. Η κλειδαριά, υπεύθυνη για την εκκίνηση και το άνοιγμα της σέλας, διαθέτει ειδικό πορτάκι που ανοίγει με το πίσω μέρος του κλειδιού, για  μεγαλύτερη ασφάλεια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Benelli RCX 185 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.