Κινητήρας
Κινητήρας
Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας

Κινητήρας

Το super παπί της Benelli τροφοδοτείται από ένα μονοκύλινδρο 4-βάλβιδο σύνολο 174κ.εκ με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και σύστημα υδρόψυξης, το οποίο αποδίδει 17,8 ίππους στις 9.500σαλ. και μέγιστη ροπή 1,55 kg-m στις 6.000σαλ. Με εξέχων χαρακτηριστικό τη χρήση 3 μπουζί για βελτιστοποίηση της καύσης, ο κινητήρας συμμορφώνεται πλήρως με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5, ενώ παράλληλα είναι και οικονομικός με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να περιορίζεται στα 2,4 λίτρα/100χλμ. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Delphi, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων με συμπλέκτη υγρού τύπου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 3,1
0 - 80 (δευτερόλεπτα) 7,5
1 - 100 (δευτερόλεπτα) 13,1
40 - 80 με 3η (δευτερόλεπτα) 6
80 - 0 (μέτρα) 32
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 2,4

Αύξησε την ισχύ του Benelli RCX 185 με φίλτρο αέρα DNA, το μόνο ελληνικό προϊόν που έχει χρησιμοποιηθεί σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 

Σελίδα 1Benelli RCX 185 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.