ΒΜW F900 GS: Πιο χωμάτινη και με τη χαμηλότερη κατανάλωση
BMW F900 GS
Περισσότερο χωμάτινη με τροχούς 21-17 και μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων
Η χαμηλότερη κατανάλωση της κατηγορίας στα 5,1 λίτρα/100χλμ
Δικύλινδρος κινητήρας 895 κ.εκ. με 105 ίππους και 9,5 kgm ροπής
Με τιμή έναρξης 14.500 ευρώ και έκδοση Adventure με μεγαλύτερο ρεζερβουάρ
Περισσότερο χωμάτινη με τροχούς 21-17 και μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων
Η BMW F900 GS δίνει σαφές προβάδισμα στις εκτός δρόμου δυνατότητες, με τους τροχούς 21 ιντσών εμπρός και 17 πίσω να αποτελούν τυπική διάταξη για off-road χρήση. Σε συνδυασμό με τη σημαντική αύξηση των διαδρομών της ανάρτησης –230 χιλιοστά εμπρός και 215 πίσω–, η μοτοσυκλέτα προσφέρει σαφώς βελτιωμένη ικανότητα απορρόφησης ανωμαλιών σε δύσκολα τερέν και τεχνικές διαδρομές. Το έξτρα πακέτο εξοπλισμού Enduro Pro ενισχύει περαιτέρω τον χαρακτήρα της, ενσωματώνοντας ειδικές ρυθμίσεις για το ABS και το traction control, αλλά και πιο άμεση απόκριση στο γκάζι, ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της οδήγησης στο χώμα. Επιπλέον, η γεωμετρία του πλαισίου έχει προσαρμοστεί ώστε να εξασφαλίζει καλύτερη εργονομία για όρθια οδήγηση, ενώ το συνολικό βάρος έχει περιοριστεί για βελτιωμένο έλεγχο και ευελιξία σε δύσκολα εδάφη.
Η χαμηλότερη κατανάλωση της κατηγορίας στα 5,1 λίτρα/100χλμ
Η νέα BMW F900 GS ξεχωρίζει και για την αποδοτικότητα του κινητήρα της, παρουσιάζοντας μέση κατανάλωση που μετρήθηκε στα 5,1 λίτρα/100χλμ, επίδοση που μπαίνει εύκολα στην κορυφή της κατηγορίας. Ο συνδυασμός απόδοσης και χαμηλής κατανάλωσης αποδεικνύεται ιδιαίτερα σημαντικός για τους αναβάτες που καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις εντός και εκτός δρόμου. Με ρεζερβουάρ χωρητικότητας 14,5 λίτρων, η αυτονομία φτάνει τα 284 χιλιόμετρα. Η βελτιστοποίηση της καύσης και η χαρτογράφηση του κινητήρα έχουν προσαρμοστεί ώστε να διατηρείται χαμηλή η κατανάλωση και ταυτόχρονα να εξασφαλίζεται γραμμική απόδοση ισχύος. Η αποδοτικότητα αυτή καθιστά τη F900 GS κατάλληλη για περιηγήσεις, μεγάλες διαδρομές αλλά και οργανωμένα ταξίδια περιπέτειας, χωρίς να απαιτούνται συνεχείς υπολογισμοί για καύσιμα.
Δικύλινδρος κινητήρας 895 κ.εκ. με 105 ίππους και 9,5 kgm ροπής
Στην καρδιά της BMW F900 GS βρίσκεται ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 895 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 105 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 9,5 kgm ροπής στις 6.750 σ.α.λ. Η συγκεκριμένη μονάδα ισχύος προσφέρει βελτιωμένη αίσθηση πρόσφυσης και γραμμική απόκριση στο γκάζι, ιδίως σε εκτός δρόμου καταστάσεις. Η ισχύς είναι επαρκής για τα δεδομένα της μεσαίας adventure κατηγορίας, προσφέροντας δυνατότητες για ταξίδι με επιβάτη και αποσκευές, αλλά και για απαιτητικές off-road διαδρομές. Η ροπή κορυφώνεται σε μεσαίες στροφές ευνοώντας την ελεγχόμενη οδήγηση στο χώμα και την ευχάριστη απόδοση στην άσφαλτο. Επιπλέον, το κιβώτιο διαθέτει υποβοηθούμενο συμπλέκτη και προαιρετικό quickshifter, ενισχύοντας την εμπειρία οδήγησης σε όλες τις συνθήκες.
Με τιμή έναρξης 14.500 ευρώ και έκδοση Adventure με μεγαλύτερο ρεζερβουάρ
Η βασική έκδοση της BMW F900 GS διατίθεται με αρχική τιμή 14.500 ευρώ, περιλαμβάνοντας στον βασικό εξοπλισμό σύστημα ABS Pro και τελικό εξάτμισης της Akrapovič, στοιχεία που αναβαθμίζουν τόσο την ασφάλεια όσο και την απόδοση. Το ABS Pro εξασφαλίζει βέλτιστο φρενάρισμα ακόμη και σε κεκλιμένες στροφές, στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό για τη χρήση σε μικτές διαδρομές. Η έκδοση Adventure προσφέρει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, που αυξάνει την αυτονομία, και επιπλέον εξοπλισμό προστασίας, όπως κάγκελα κινητήρα και ενισχυμένη ποδιά. Το επιπλέον βάρος εξισορροπείται από την αυξημένη ευχρηστία της σε πολύωρες διαδρομές. Με τη διαφοροποίηση αυτή, η BMW απευθύνεται σε δύο προφίλ αναβατών: εκείνους που αναζητούν μια πιο ελαφριά και ευέλικτη μοτοσυκλέτα με off-road δυνατότητες, και εκείνους που επιλέγουν μεγαλύτερη αυτονομία και πληρέστερη τουριστική εξάρτυση.