S 1000 R, Z1000 και GSX-S είναι τρείς μοτοσικλέτες που μπορούν να στοιχειώσουν τα όνειρά σας αν ποτέ βρεθείτε στη σέλα τους και κάνετε έστω και μια ολιγόλεπτη βόλτα.
|
BMW S 1000 R |
Kawasaki Z1000 |
Suzuki GSX-S 1000 |
Κινητήρας |
4T, 4Κ, Y/Ψ, 16β |
4T, 4Κ, Y/Ψ, 16β |
4T, 4Κ, Y/Ψ, 16β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
999 |
1.043 |
999 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
80x49,7 |
77x56 |
73,4x59 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.αλ.) |
160/11.000 |
142/10.000 |
144/Δ.Α. |
Συμπίεση
(:1) |
12 |
12,2 |
|
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
11,4 / 9.250 |
11,3/7.300 |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός. |
Ψεκασμός |
Ψεκασμός |
Χωρητ.
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17,5 |
7,7 |
17 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
7 |
8,5 |
6,9 |
Βάρος (kg,
γεμάτο) |
207 |
221 |
209 |
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
265+ |
250 |
260+ |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
Aλουμινίου δύο
δοκών |
Aλουμινίου δύο
δοκών |
Aλουμινίου δύο
δοκών |
Αναρτήσεις
Ε |
USD, 46 χλστ., Hλ. ρυμθιζόμενο,
SA DDC |
USD Showa, 41 χλστ., ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
USD ΚΥΒ
43χλστ., ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
120 |
122 |
120 |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο, SA DDC |
Αμορτ. Showa, ΠΕ, AE |
Αμορτ. ΚΥΒ
, ΠΕ, ΑΣ |
Διαδρομή |
120 |
122 |
120 |
Φρένα Ε
(χλστ.) |
2Δ / 320, 4E |
2Δ / 310, 4Ε |
2Δ / 310, 4E, ABS |
Φρένα Π
(χλστ.) |
Δ /220, 1E |
Δ / 250, 2Ε |
Δ / 250, 2E, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17" |
120/70-17" |
120/70-17" |
Ελαστικό Π |
190/55-17" |
190/50-17" |
190/50-17" |
Διαστάσεις |
|
|
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.057 |
2.045 |
2.115 |
Πλάτος (χλστ.) |
845 |
790 |
795 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.439 |
1.435 |
1.460 |
Ύψος σέλας
(χλστ.) |
814 |
810 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Y/Y |
Y/Y |
Y/Y |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Y/Y |
N/N |
Y/Y |
Στροφόμετρο |
Y |
Y |
Y |
Immobiliser |
Y |
Y |
Y |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Y |
Y |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Υ |
Υ |
Δείκτης
βενζίνης |
Y |
Y |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Y |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ν |
Ν |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ν/Ν |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Y/ Y |
Y/ Y |
Y/ Y |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Y |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Ν |
Ν |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
N/Ν |
N/Ν |
N/Ν |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Y /Υ |
Y /Υ |
Y /Υ |
Νέα Triumph Trident 800: Στην τελική ευθεία – αναμονή για την EICMA 2025
Royal Enfield Goan Classic 350: Νέα συλλεκτική έκδοση με 100 μονάδες!
Ather Redux: Φουτουριστικό ηλεκτρικό scooter που αλλάζει θέση οδήγησης (ΒΙΝΤΕΟ)
BMW G 310 RR 2025: Η πιο προσιτή supersport της BMW ανανεώνεται
Είναι δίκαια τα πρόστιμα σε ηλεκτρικά πατίνια συγκριτικά με τις μοτοσυκλέτες;
Test Fly Trekker: ADV κράνος με motocross στοιχεία και προηγμένο αερισμό
Παρουσίαση Suzuki DR-Z4S & DR-Z4SM στην Ελλάδα (ΒΙΝΤΕΟ)
Νέος ΚΟΚ: Μόνιμη αφαίρεση διπλώματος για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
Πώς σου γλιτώνουν χρήματα τα καλής ποιότητας ελαστικά;
Italjet Dragster 700 Twin: Καινοτόμο σύστημα ρύθμισης στο πίσω αμορτισέρ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.