• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

O πιο...παρανοϊκός κινητήρας ανήκει στο S1000R...

Σε απόσταση αναπνοής από το BMW βρίσκεται το Suzuki...

To Kawasaki είναι το πιο γεμάτο χαμηλά σε ισχύ μοντέλο από τα 3.

Κινητήρας

Εν σειρά 4κύλινδροι, με 16 βαλβδίδες, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και ρίζες σε superbike μοτέρ. Αυτά είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν και τα τρία μοτέρ με το Kawasaki να έχει ξεπεράσει το λίτρο και τα άλλα δύο να παραμένουν πιστά και οριακά κάτω από αυτό. 

Χαρτογραφήσεις για τον ψεκασμό του BMW και το Suzuki, μόνο μία για το μοντέλο της εταιρίας από το Akashi, σα τον παλιό καλό καιρό. Στο δρόμο και οι τρεις κινητήρες ξεσηκώνουν και διεγείρουν τις αισθήσεις του αναβάτη, πρώτα από όλα με τον χαρακτηριστικό μπάσο ήχο τους που μετατρέπεται σε ουρλιαχτό στο όριο περιστροφής και φυσικά με τις επιδόσεις τους. 

Ο πιο παρανοϊκός από τους τρεις είναι εκείνος του S 1000 R. Με τη σωστή σχέση στο κιβώτιο και γενναίο άνοιγμα του γκαζιού διακτινίζει τη μοτοσικλέτα των Βαυαρών από σημείο σε σημείο, ενώ αδιαφορεί παντελώς και για την αντίσταση του αέρα στέλνοντας με χαρακτηριστική ευκολία το ταχύμετρο πάνω από τα 250 χλμ./ώρα. 

Το GSX-S ακολουθεί από κοντά αφού τα παραπάνω ισχύουν και για αυτό αλλά σε ελαφρώς μικρότερο ωστόσο αισθητό βαθμό. Το Z1000 δείχνει πως έχει την πιο γεμάτη απόδοση στο χαμηλό-μεσαίο φάσμα λειτουργίας, όχι όμως και την δύναμη των άλλων δύο ψηλά. Προσφέρει εξίσου απολαυστικές επιταχύνσεις  μέχρι τα 200 περίπου χλμ./ώρα και υστερεί ουσιαστικά μόνο σε τελική. 

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ