• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η υβριδική Ducati 1299 Panigale στο περίπτερο της Efesto στην EICMA.

Η υβριδική Ducati 1299 Panigale στο περίπτερο της Efesto στην EICMA.

Αυτή η Ducati Panigale είναι υβριδική με 300 άλογα!

 

Αν έχετε περιβαλλοντικές ανησυχίες ή μια 1299 Panigale σας φαίνεται… αργή, υπάρχει κιτ μετατροπής σε υβριδικό! Δείτε περισσότερα…

Τα υβριδικά οχήματα είναι ακόμα –σχεδόν αποκλειστικά- αυτοκίνητα, όμως κάποιοι φαίνεται ότι πειραματίζονται και με μοτοσυκλέτες και όχι μόνο με στόχο τους μειωμένους ρύπους. Απόδειξη, ένα κιτ μετατροπής σε υβριδικό, της Ducati 1299 Panigale, που επεδείχθη στην EICMA από την εταιρεία Efesto.

Το κιτ αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα (ισχύος 99 ίππων και 15,3 kgm ροπής) και μια μπαταρία, που τοποθετούνται κάτω από την έδραση του ψαλιδιού και στο υποπλαίσιο αντίστοιχα. Με την προσθήκη τους στην 1299 Panigale, η Efest ισχυρίζεται ότι η ισχύς της Panigale φτάνει συνολικά τους 295 ίππους (!) και τα 30,6 (!!) kgm ροπής κάνοντας την έτσι πολύ ισχυρότερη από την αρχική της μορφή. Βέβαια, όλα αυτά έρχονται και σε ένα κόστος βάρους και πολυπλοκότητας, αφού το σύστημα ανεβάζει το βάρος της Panigale στα 196 κιλά άνευ υγρών.

Στη φωτογραφία της «υβριδικής» Panigale, φαίνεται και η εντελώς διαφορετική διαμόρφωση της εξάτμισης, που μάλλον κρίθηκε απαραίτητη προκειμένου να τοποθετηθεί ο ηλεκτροκινητήρας, εκεί που βρίσκονταν οι σιγαστήρες. Η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει ακόμα το κόστος και τη διαθεσιμότητα του κιτ αλλά… ποιος άραγε θα επέλεγε, να μετατρέψει μία Panigale σε υβριδική;
 

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ