Στο δρόμο
Η οδηγική απόλαυση είναι εγγυημένη σε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα οδηγικά σύνολα, της κατηγορίας του και όχι μόνο!

Η οδηγική απόλαυση είναι εγγυημένη σε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα οδηγικά σύνολα, της κατηγορίας του και όχι μόνο!

Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Η οδηγική απόλαυση είναι εγγυημένη σε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα οδηγικά σύνολα, της κατηγορίας του και όχι μόνο!
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Μην σε ξεγελά η εμφάνιση, δεν είναι ανάγκη να πας κατευθείαν στην πίστα για να ευχαριστηθείς το RS 660 αν και μελλοντικά σίγουρα θα το κάνεις, ακόμη και αν μέχρι τώρα δεν είχες καμία επαφή με αυτή. Η Aprilia κατασκεύασε μια ευκολοδήγητη μοτοσυκλέτα για όλους και αυτό το καταλαβαίνεις από την πρώτα βόλτα στο αστικό περιβάλλον. Εκεί θα απολαύσεις την ευελιξία, τις μικρές του διαστάσεις, τον μαλακό συμπλέκτη αλλά και το εντυπωσιακά μεγάλο κόψιμο τιμονιού (στο τέρμα δεξιά δυσκολεύεσαι να ανοίξεις το γκάζι) που κάνει τις μανούβρες απεγκλωβισμού από την κίνηση πραγματικό παιχνίδι, επιτρέποντάς σου τις καθημερινές μετακινήσεις ακόμα και για απόσταση ενός τετραγώνου.


Η οδηγική απόλαυση είναι εγγυημένη σε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα οδηγικά σύνολα, της κατηγορίας του και όχι μόνο!

Η οδηγική απόλαυση είναι εγγυημένη σε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα οδηγικά σύνολα, της κατηγορίας του και όχι μόνο!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Παρότι όμως μοιράζεται το ίδιο μηχανικό σύνολο με το γυμνό αδελφάκι του, το RS δείχνει να μην το απολαμβάνει τόσο όταν δουλεύει κάτω από τις 2.500 σ.α.λ, καθώς εκεί θα νιώσεις κάποια σκορτσαρίσματα που σε προτρέπουν να ανοίξεις λίγο παραπάνω το γκάζι για να δεις τι μπορεί να κάνει ένας κορυφαίος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας. Ο ήχος από το ρελαντί κιόλας θυμίζει V2 και όσο ανεβαίνουν οι στροφές τόσο πιο εθιστικός γίνεται, ενώ η απόκριση είναι άμεση αλλά ταυτόχρονα γλυκιά ακόμα και στο time attack mode -η Aprilia έχει βρει τη μαγική συνταγή για αυτό- επιταχύνοντας γραμμικά σε όλο το φάσμα των στροφών, παρότι βγάζει τον καλό του εαυτό μετά τις 7.000 σαλ. Ταυτόχρονα είναι ελαστικός χωρίς να σου ζητά συνεχώς αλλαγές στο σχετικά σκληρό σασμάν, κρατώντας και τη μέση κατανάλωση σε φυσιολογικά νούμερα κοντά στα 6λίτρα/100χλμ.

Η δύναμη των 100 ίππων είναι αρκετή για να κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 3,8 δλ., να σηκώσει τον μπροστινό τροχό όταν το θελήσεις (πρέπει να έχεις απενεργοποιημένο το Wheelie και το traction control) αλλά και να στείλει το κοντέρ πάνω από τα 230χλμ/ώρα. Σε αυτές τις ταχύτητες η μοτοσυκλέτα αισθάνεται πολύ άνετα ακόμη και αν είσαι πλαγιασμένος, αφού το μικρό πλαίσιο είναι πραγματικός βράχος, θυμίζοντάς σου κάτι από RSV4. Το RS 660 είναι ένα παιχνίδι για μεγάλα παιδιά σε δρόμο με στροφές, το οποίο χαίρεσαι να οδηγείς με το γκάζι μονίμως στο τέρμα λες και βρίσκεσαι σε αγώνα της Moto 3. Η ευελιξία και η ευκολία με την οποία πραγματοποιούνται οι αλλαγές κατεύθυνσης θυμίζουν μοτοσυκλέτα 300 κυβικών με αναβολικά, ενώ ταλαντώσεις και κουνήματα είναι παντελώς άγνωστες λέξεις. Εσύ απλώς επιλέγεις την ιδανική γραμμή για την στροφή που έρχεται και το RS660 ακολουθεί πιστά, ανεξάρτητα τα χιλιόμετρα που κουβαλάς και την κλίση, αποδεικνύοντας ότι είναι μια πραγματική Aprilia με κορυφαίο στήσιμο.

Αν επιμείνεις για να βρεις τα όριά του, αυτά θα έρθουν από το πίσω αμορτισέρ, πολύ αργότερα όμως από τα όρια του μέσου αναβάτη. Οι εργοστασιακές ρυθμίσεις των αναρτήσεων είναι κατάλληλες για σπορ οδήγηση ακόμα και στην πίστα (πιο σφιχτό από το Tuono 660) αλλά και για να μην σου σπάει η μέση στο δημόσιο δρόμο, οπότε επιτελούν εξαιρετικά το έργο τους. Το ίδιο συμβαίνει και με τα φρένα που είναι δυνατά και ακούραστα, όπως και με τα ηλεκτρονικά τα οποία συνεχίζουν την παράδοση της Aprilia, βοηθώντας τον αναβάτη να πάει πιο γρήγορα με ασφάλεια χωρίς να τον κόβουν άσκοπα. Αν παρόλα αυτά αναζητάς το απόλυτο όπλο για την πίστα, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βάλεις ένα ζευγάρι αγωνιστικά ελαστικά, να ρυθμίσεις κατάλληλα τις αναρτήσεις και να βγάλεις τον εξοπλισμό δρόμου που αφαιρείται εύκολα ακριβώς για αυτό τον σκοπό. Δεν είναι τυχαίο ότι με ελάχιστες αλλαγές αυτή η μοτοσυκλέτα τρέχει στο ενιαίο πρωτάθλημα Trofeo της Ιταλίας, έναν θεσμό που πολύ θα θέλαμε να δούμε και στην Ελλάδα, μετά το Aprilia Challenge Cup με τα RS 125. Ακόμη όμως και αν αυτό δεν γίνει ποτέ, εσύ θα μπορείς να απολαμβάνεις το RS 660 κάθε μέρα, είτε απλώς κοιτώντας το στο γκαράζ σου, είτε «λυσσώντας» μαζί του σε ορεινές διαδρομές και στην πίστα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »