Οι αναρτήσεις είναι πιο σφιχτές από το Tuono 660 όχι όμως σε σημείο που να κουράζουν. Τα φρένα της Brembo χαρακτηρίζονται από το ισχυρό αρχικό δάγκωμα, ενώ το ABS στη θέση 1 απενεργοποιείται στον πίσω

Οι αναρτήσεις είναι πιο σφιχτές από το Tuono 660 όχι όμως σε σημείο που να κουράζουν. Τα φρένα της Brembo χαρακτηρίζονται από το ισχυρό αρχικό δάγκωμα, ενώ το ABS στη θέση 1 απενεργοποιείται στον πίσω τροχό επιτρέποντας θεαματικά πλασαρίσματα.

Οι αναρτήσεις είναι πιο σφιχτές από το Tuono 660 όχι όμως σε σημείο που να κουράζουν. Τα φρένα της Brembo χαρακτηρίζονται από το ισχυρό αρχικό δάγκωμα, ενώ το ABS στη θέση 1 απενεργοποιείται στον πίσω

Οι αναρτήσεις είναι πιο σφιχτές από το Tuono 660 όχι όμως σε σημείο που να κουράζουν. Τα φρένα της Brembo χαρακτηρίζονται από το ισχυρό αρχικό δάγκωμα, ενώ το ABS στη θέση 1 απενεργοποιείται στον πίσω τροχό επιτρέποντας θεαματικά πλασαρίσματα.

  • Οι αναρτήσεις είναι πιο σφιχτές από το Tuono 660 όχι όμως σε σημείο που να κουράζουν. Τα φρένα της Brembo χαρακτηρίζονται από το ισχυρό αρχικό δάγκωμα, ενώ το ABS στη θέση 1 απενεργοποιείται στον πίσω
  • Οι αναρτήσεις είναι πιο σφιχτές από το Tuono 660 όχι όμως σε σημείο που να κουράζουν. Τα φρένα της Brembo χαρακτηρίζονται από το ισχυρό αρχικό δάγκωμα, ενώ το ABS στη θέση 1 απενεργοποιείται στον πίσω

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Ό,τι και να πει κανείς για τα πλαίσια της Aprilia είναι λίγο. Για να διατηρήσει λοιπόν στο έπακρο τη φήμη της σχεδίασε ένα ολοκαίνουργιο αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών, δίνοντας μεγάλη έμφαση στην ευελιξία (μεταξόνιο 1370χιλ) αλλά και στο ελάχιστο βάρος, αφού η μοτοσυκλέτα ζυγίζει μόλις 183 κιλά σε κατάσταση λειτουργίας. Ο κινητήρας χρησιμοποιείται ως ενεργό μέλος και στηρίζεται με τρεις βάσεις αντί για δύο που έχει το Tuono 660 δημιουργώντας ένα ακόμη πιο άκαμπτο σύνολο, ενώ πάνω σε αυτόν εδράζεται και το ασύμμετρο ψαλίδι αλουμινίου. Το τελευταίο φιλοξενεί χωρίς μοχλικό το ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της KYB σε μια διάταξη που εξοικονομεί μερικά ακόμη πολύτιμα γραμμάρια από το συνολικό βάρος.


Οι αναρτήσεις είναι πιο σφιχτές από το Tuono 660 όχι όμως σε σημείο που να κουράζουν. Τα φρένα της Brembo χαρακτηρίζονται από το ισχυρό αρχικό δάγκωμα, ενώ το ABS στη θέση 1 απενεργοποιείται στον πίσω τροχό επιτρέποντας θεαματικά πλασαρίσματα.

Οι αναρτήσεις είναι πιο σφιχτές από το Tuono 660 όχι όμως σε σημείο που να κουράζουν. Τα φρένα της Brembo χαρακτηρίζονται από το ισχυρό αρχικό δάγκωμα, ενώ το ABS στη θέση 1 απενεργοποιείται στον πίσω τροχό επιτρέποντας θεαματικά πλασαρίσματα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Στο μπροστινό μέρος συναντάμε ένα  πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ επίσης από την KYB, ενώ για την πέδηση φροντίζει η Brembo. Το RS 660 εξοπλίζεται με ακτινική τρόμπα και ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες με δίσκους 320 χιλ μπροστά, διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 220χιλ πίσω, σωληνάκια υψηλής πίεσης, καθώς και με ρυθμιζόμενο ABS το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί για τον πίσω τροχό αν το επιθυμείς. Η Aprilia δεν άφησε τίποτα στην τύχη, κάτι που αποδεικνύει και η επιλογή των ελαστικών Diablo Rosso Corsa II της Pirelli τα οποία ταιριάζουν ακριβώς στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »