• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το φέρινγκ προσφέρει καλή προστασία από τον αέρα, ενώ συνδυάζεται αρμονικά με τον χαρακτηριστικό τριπλό προβολέα. Ο τελευταίος εκσυγχρονίστηκε, καθώς πλέον διαθέτει LED φωτιστικά σώματα με λειτουργία cornering, καθώς και φώτα ημέρας DRL με ενσωματωμένα φλας.

Χαρακτηριστικό πλέον, το λογότυπο που θυμίζει, αλλά και μαθαίνει στους αναβάτες, τις αγωνιστικές επιτυχίες της μάρκας.

Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

Ήδη από την Eicma του 2018 που είχε παρουσιαστεί ως project, το RS 660 τράβηξε τα βλέμματα πάνω του. Χωρίς μεγάλες αλλαγές στην έκδοση παραγωγής, έφερε τη νέα φιλοσοφία της Αprilia, την οποία υιοθέτησαν και τα υπόλοιπα μοντέλα της όπως το γυμνό αδελφάκι Tuono 660 αλλά και τα μεγαλύτερα Tuono και RSV4. Φρέσκο, μικρό σε διαστάσεις και πολύ δυναμικό από όποια γωνιά και αν το κοιτάξεις, συνδυάζει το τερπνόν μετά του ωφελίμου, καθώς η σχεδίαση του δεν εξυπηρετεί μόνο το αισθητικό κομμάτι. Μετά από πολλές δοκιμές σε υπολογιστή, αεροσήραγγα και  δρόμο, οι τεχνικοί της Aprilia κατέληξαν σε ένα φέρινγκ δύο επιπέδων, το οποίο ενσωματώνει τα γνωστά πλέον αεροδυναμικά φτερά στο εσωτερικό του. Αυτά επιτελούν πολλαπλούς ρόλους, αφού εκτός από το να βελτιώνουν τη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας και την προστασία του αναβάτη στις υψηλές ταχύτητες, εκτρέπουν και τον ζεστό αέρα από τον κινητήρα, χωρίς όμως να εξέχουν αλλοιώνοντας την αισθητική αρμονία του συνόλου.


Χαρακτηριστικό πλέον, το λογότυπο που θυμίζει, αλλά και μαθαίνει στους αναβάτες, τις αγωνιστικές επιτυχίες της μάρκας.

Χαρακτηριστικό πλέον, το λογότυπο που θυμίζει, αλλά και μαθαίνει στους αναβάτες, τις αγωνιστικές επιτυχίες της μάρκας.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Ο χαρακτηριστικός τριπλός προβολέας σήμα κατατεθέν του RSV4, ταίριαζε γάντι και στο RS 660 όμως έπρεπε πρώτα να δεχθεί το απαραίτητο redesign. Έτσι απέκτησε πιο άγριο ύφος, LED φωτιστικά σώματα αλλά και DRL φώτα ημέρας που κάνουν τη μοτοσυκλέτα να ξεχωρίζει ακόμη και αν σταθεί μπροστά σου στο απόλυτο σκοτάδι. Τα φλας είναι πλέον ενσωματωμένα στα φώτα DRL, διαθέτουν λειτουργία αυτόματης ακύρωσης και αναβοσβήνουν στο έντονο φρενάρισμα, ενώ επιπλέον συναντάμε αισθητήρα φωτός που ενεργοποιεί αυτόματα τη μεσαία σκάλα των φώτων, καθώς και λειτουργία bending lights ώστε να φωτίζεται η εσωτερική πλευρά της στροφής όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται υπό κλίση.

Το ρεζερβουάρ είναι αρκετά μυώδες συνεχίζοντας τις γραμμές του υπόλοιπου φέρινγκ, ενώ το πίσω μέρος θυμίζει με τη σειρά του τις γνώριμες γραμμές της RSV4 σε μια πιο σύγχρονη όμως εκδοχή. Ακόμα και αν δεν έχεις τοποθετημένο το μονόσελο κάλυμμα αλλά τη σέλα του συνεπιβάτη, δεν χρειάζεται να δεις το αυτοκόλλητο με τους 54 παγκόσμιους τίτλους της εταιρίας στο ρεζερβουάρ για να καταλάβεις τα αγωνιστικά του γονίδια. Στα πιο παραδοσιακά χρώματα (μαύρο, κόκκινο-μωβ: φόρος τιμής στο Reggiani Replica RS 250 του 1994) προστέθηκε το νέο χρυσό της δοκιμής το οποίο συνδυάζεται με κόκκινου χρώματος ζάντες αποδεικνύοντας ότι οι Ιταλοί θέλουν πάντα να ξεχωρίζουν, ενώ όσον αφορά στο θέμα της ποιότητας υπερκαλύπτει τα στάνταρ που θέτει η τιμή του, κάτι που κατά τη γνώμη μας θα ενισχυόταν ακόμη περισσότερο αν τα πλαίσιο-ψαλίδι παρέμειναν άβαφα όπως μας έχει συνηθίσει η Aprilia στα μεγαλύτερα μοντέλα της.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου