Τo RS660 ήρθε για να θυμίσει σε όλους ότι η κατηγορία των sport μεσαίων ζει ακόμα. Χωρίς πολλές φαμφάρες, δείχνει τον τρόπο που μπορείς να απολαύσεις πραγματική σπορ οδήγηση χωρίς να ξοδέψεις μια περιουσία.
+Κινητήρας, οδική συμπεριφορά, ηλεκτρονικά -Μικρά σκορτσαρίσματα κάτω από τις 2.500 σ.α.λ
Μπορεί η εποχή να θέλει τα scooter και τις πρακτικές μοτοσυκλέτες να κυριαρχούν στις πωλήσεις και στους δρόμους, όμως πάντα θα υπάρχουν οι αναβάτες που έχουν περισσότερες ανησυχίες και δεν θέλουν απλώς να μετακινηθούν από το σημείο Α στο Β. Η κατηγορία των supersport δυστυχώς έχει πεθάνει. Οι εταιρίες σταμάτησαν να εξελίσσουν τα ακραία 600άρια, ρίχνοντας όλο το βάρος στις μεγάλες superbikes οι οποίες έρχονται όλο και πιο κοντά στα MotoGP με το ανάλογο φυσικά κόστος. Τι γίνεται όμως με αυτούς που δεν μπορούν να διαθέσουν 20-30.000 ευρώ, αλλά θέλουν μια πραγματική σπορ μοτοσυκλέτα με εξελιγμένη τεχνολογία, ιδανική για τον δρόμο αλλά και την πίστα χωρίς να κάνουν παραχωρήσεις; Οι παραπάνω απαιτήσεις ακούγονται σχεδόν ουτοπικές, η Aprilia όμως άκουσε τις προσευχές τους και βλέποντας το μεγάλο κενό που έχει δημιουργηθεί μέχρι να φτάσει κανείς στα Superbikes, αποφάσισε να αναστήσει τη μικρότερη κατηγορία με το RS 660, αποδεικνύοντας ότι δεν χρειάζεσαι 1000 κυβικά και 200+ ίππους για να νιώσεις την αίσθηση της σπορ οδήγησης. Με χαμηλό βάρος, 100 εκμεταλλεύσιμους ίππους, κορυφαία ηλεκτρονικά, αυθεντικό στήσιμο Aprilia αλλά και ιταλικό design, το επιτέλους είναι η πρώτη λέξη που ξεστομίζεις όταν αντικρίζεις για πρώτη φορά το Aprilia RS 660.