Τιμή: 3.750 ευρώ
Το Senda της Derbi είναι ένα παραδοσιακά διασκεδαστικό μοντέλο, ικανό να χαρίσει σε πιτσιρικάδες συγκινήσεις ανάλογες αυτών που αποκομίζουν οι εμπειρότεροι αναβάτες στη σέλα ενός μεγάλου κυβισμού supermotard.
Αρχικά, το Senda DRD 125 σε κερδίζει με την εμφάνισή του, διαθέτοντας πολύ όμορφες γραμμές με προσεγμένη συναρμογή πλαστικών. Η λεπτή σιλουέτα του και η sport αισθητική του σου δίνουν μια καλή πρόγευση για το τι πρόκειται να επακολουθήσει.
Ο κινητήρας του Derbi είναι μονοκύλινδρος, με τέσσερις βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους. Έχει καρμπιρατέρ για την τροφοδοσία καυσίμου και αποδίδει 14,7 ίππους. Στην πράξη, είναι ευχάριστος και αντεπεξέρχεται ικανοποιητικά σε καθημερινή μετακίνηση. Στις χαμηλές στροφές και ειδικά στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού δεν ενθουσιάζει, καθώς ανεβάζει αργά στροφές. Από τις μεσαίες σ.α.λ. και πάνω, όμως είναι σαφώς πιο ζωντανός, με αρκετή δύναμη και καλή απόκριση στο γκάζι.
Χάρη στον κινητήρα, αλλά και το στήσιμό του, το Senda κινείται σβέλτα στους δρόμους της πόλης και μαζεύει χιλιόμετρα εύκολα. Το στιβαρό πακέτο πλαισίου-αναρτήσεων επιτρέπει μια πιο επιθετική οδήγηση, σαν να οδηγείς αγωνιστικό motard. Αλλάζει εύκολα και γρήγορα κατεύθυνση, δεν επηρεάζεται από λακκούβες και ανωμαλίες της ασφάλτου, ενώ στρίβει ικανοποιητικά ακόμα και με πολλά χιλιόμετρα. Η θέση οδήγησης, τέλος, είναι πολύ καλή και το αλουμινένιο τιμόνι έχει καλές λαβές, δίνοντας στον αναβάτη καλό έλεγχο και αρκετές ευκαιρίες για παιχνίδι.
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 124
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 14,7/9250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,22/7500
Βάρος (κιλά): 123
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025