Τιμή: 3.750 ευρώ
Το Senda της Derbi είναι ένα παραδοσιακά διασκεδαστικό μοντέλο, ικανό να χαρίσει σε πιτσιρικάδες συγκινήσεις ανάλογες αυτών που αποκομίζουν οι εμπειρότεροι αναβάτες στη σέλα ενός μεγάλου κυβισμού supermotard.
Αρχικά, το Senda DRD 125 σε κερδίζει με την εμφάνισή του, διαθέτοντας πολύ όμορφες γραμμές με προσεγμένη συναρμογή πλαστικών. Η λεπτή σιλουέτα του και η sport αισθητική του σου δίνουν μια καλή πρόγευση για το τι πρόκειται να επακολουθήσει.
Ο κινητήρας του Derbi είναι μονοκύλινδρος, με τέσσερις βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους. Έχει καρμπιρατέρ για την τροφοδοσία καυσίμου και αποδίδει 14,7 ίππους. Στην πράξη, είναι ευχάριστος και αντεπεξέρχεται ικανοποιητικά σε καθημερινή μετακίνηση. Στις χαμηλές στροφές και ειδικά στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού δεν ενθουσιάζει, καθώς ανεβάζει αργά στροφές. Από τις μεσαίες σ.α.λ. και πάνω, όμως είναι σαφώς πιο ζωντανός, με αρκετή δύναμη και καλή απόκριση στο γκάζι.
Χάρη στον κινητήρα, αλλά και το στήσιμό του, το Senda κινείται σβέλτα στους δρόμους της πόλης και μαζεύει χιλιόμετρα εύκολα. Το στιβαρό πακέτο πλαισίου-αναρτήσεων επιτρέπει μια πιο επιθετική οδήγηση, σαν να οδηγείς αγωνιστικό motard. Αλλάζει εύκολα και γρήγορα κατεύθυνση, δεν επηρεάζεται από λακκούβες και ανωμαλίες της ασφάλτου, ενώ στρίβει ικανοποιητικά ακόμα και με πολλά χιλιόμετρα. Η θέση οδήγησης, τέλος, είναι πολύ καλή και το αλουμινένιο τιμόνι έχει καλές λαβές, δίνοντας στον αναβάτη καλό έλεγχο και αρκετές ευκαιρίες για παιχνίδι.
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 124
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 14,7/9250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,22/7500
Βάρος (κιλά): 123
5 scooter 300 κ.εκ. έως 4.600 ευρώ
Kove 800X Rally: Η ελαφρύτερη Adventure της κατηγορίας της με 95 ίππους και τιμή 8.895 ευρώ
«Κλείδωσε» το όνομα Doki για το ηλεκτρικό maxi scooter από Kymco και Harley
SYM CLBCU: 125cc scooter με κατανάλωση 1,9λτ/100χλμ, CBS και μεγάλους χώρους
Τι την θες την αξιοπιστία, αφού καταλήγεις σε αυτό που σου αρέσει;
ZONTES ICELAND TOUR 2025 – Part 6
Electromove - Spring 2025 «GO ELECTRIC»
Διέσχισε τη λίμνη Como με μοτοσυκλέτα!
Οι μονοκύλινδρες BMW 313 κ.εκ. παραμένουν Euro5 ―έρχεται η δικύλινδρη F450
CFMOTO 700MT: Στη 2η γενιά με νέα εργονομία και πλουσιότερο εξοπλισμό
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr