Τιμή: 2.995 ευρώ
Κατανάλωση: 3,8 λίτρα/100 χλμ.
Ηot spot: Λειτουργία κινητήρα στις μεσαίες σ.α.λ.
Τo ΗD 200 απέκτησε το νούμερο 2 δίπλα στο όνομά του και εξελίχθηκε ακόμη περισσότερο, με βελτιωμένο κινητήρα και χαμηλότερη κατανάλωση, μεταξύ άλλων.
Αναλυτικότερα, ο κινητήρας εμφανίζεται καλύτερος στις χαμηλές στροφές λειτουργίας. Οι βελτιώσεις στις οποίες υποβλήθηκε, όμως, δεν είχαν μοναδικό σκοπό την καλύτερη λειτουργία του, αλλά και την φιλικότητα απέναντι στο περιβάλλον και την τσέπη του αναβάτη.
Βελτιωμένος εμφανίζεται και ο τομέας των χώρων, στον οποίο συμβάλλει τα μέγιστα και η προσθήκη ενός top case 33 λίτρων στο στάνταρ εξοπλισμό του scooter. Επιπλέον, κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα jet κράνος ή ένα μαζεμένων διαστάσεων full face, ενώ στο ντουλαπάκι της ποδιάς θα φιλοξενηθούν τα μικροπράγματα. Αντίστοιχα, στον τομέα της άνεσης, οι αλλαγές της SYM έχουν ως αποτέλεσμα μια πιο άνετη και ελαφρώς κοντύτερη σέλα.
Ο σχεδιασμός του HD2, αλλά και οι βελτιώσεις στις οποίες υποβλήθηκε, το καθιστούν ιδανικό για την αστική μετακίνηση. Ο κινητήρας θα λειτουργήσει σταθερά καλά από τις χαμηλές στροφές (και θα γίνει ακόμη καλύτερος στις μεσαίες) και θα βασιστεί και στη ροπή του για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα. Και άσχετα από τις ταχύτητες, χαμηλές ή υψηλότερες, το HD2 θα προσφέρει ασφάλεια, αλλά και τη δυνατότητα στον αναβάτη του να χωθεί παντού και να αλλάξει κατεύθυνση με μεγάλη ευκολία, ανεξαρτήτως εμπειρίας ή σωματότυπου. Σε αυτό συμβάλλουν οι μικρές του διαστάσεις, καθώς και το χαμηλό βάρος και το ύψος της σέλας.
Μεγάλο πλεονέκτημα, τέλος, αποτελούν και οι μεγάλοι τροχοί του, οι οποίοι ενισχύουν την ασφάλεια και τη σταθερότητα του HD2. Αυτό γίνεται ακόμη πιο εμφανές σε διαδρομές εκτός πόλης. Μέχρι και τα 135 χλμ./ώρα της τελικής του, το scooter της SYM θα κινηθεί άνετα και χωρίς αστάθειες. Μόνο παράπονο του αναβάτη θα αποτελέσει η ελλιπής προστασία από τον αέρα.
5 scooter 300 κ.εκ. έως 4.600 ευρώ
Kove 800X Rally: Η ελαφρύτερη Adventure της κατηγορίας της με 95 ίππους και τιμή 8.895 ευρώ
«Κλείδωσε» το όνομα Doki για το ηλεκτρικό maxi scooter από Kymco και Harley
SYM CLBCU: 125cc scooter με κατανάλωση 1,9λτ/100χλμ, CBS και μεγάλους χώρους
Τι την θες την αξιοπιστία, αφού καταλήγεις σε αυτό που σου αρέσει;
ZONTES ICELAND TOUR 2025 – Part 6
Electromove - Spring 2025 «GO ELECTRIC»
Διέσχισε τη λίμνη Como με μοτοσυκλέτα!
Οι μονοκύλινδρες BMW 313 κ.εκ. παραμένουν Euro5 ―έρχεται η δικύλινδρη F450
CFMOTO 700MT: Στη 2η γενιά με νέα εργονομία και πλουσιότερο εξοπλισμό
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr