Ωριμότερο από ποτέ
Η επιθετική του σχεδίαση του νέου TMAX είναι το πρώτο πράγμα που τραβά την προσοχή και συνδυάζει τις σπορ αναφορές στο ένδοξο παρελθόν του ονόματος με νέα και εντελώς φρέσκα στοιχεία που προσδίδουν έξτρα δυναμισμό και το κάνουν να ξεχωρίζει. Επιθετικό από όπου και αν το κοιτάξει κανείς το TMAX καταφέρνει να καθηλώνει το κοινό και να προειδοποιεί του αντιπάλους για τις άγριες διαθέσεις του.
Ισχυρότερος και καλύτερος
Το «λίγο περισσότερο, λίγο καλύτερα» ισχύει για κάθε πτυχή του ριζικά ανανεωμένου TMAX και πιο πολύ από όλα για τον κινητήρα του. Δεν είναι τόσο τα περισσότερα κυβικά που προσφέρουν αδιαμφισβήτητα καλύτερες επιδόσεις, όσο οι ρυθμίσεις των μηχανικών της εταιρείας που έχουν φουσκώσει σημαντικά την απόδοσή του εν σειρά δικύλινδρου στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες στα χαρτιά, αλλά και στην πράξη. Η άψογη συνεργασία μεταξύ του CVT κιβωτίου και του άριστου ψεκασμού προσφέρει δυνατές επιταχύνσεις από στάση αλλά και εν κινήσει δίνοντας πάντα στον αναβάτη την ισχύ που χρειάζεται. Παράλληλα η μετάδοση με ιμάντα προσφέρει ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία και περιορίζει σημαντικά το κόστος συντήρησης.
Εμπειρία σε νέα επίπεδα
Η Yamaha «ακόνισε» την ήδη εξαιρετική συμπεριφορά του mega scooter της ακόμη περισσότερο με αποτέλεσμα το TMAX να εντυπωσιάζει τον αναβάτη του τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Στο κέντρο το ιαπωνικό scooter θα κινηθεί με άνεση και χάρη, θα εξαφανίσει το βάρος του και θα αλλάξει κατεύθυνση αστραπιαία χάρη στο άριση κατανομή των μαζών. Η αποκάλυψη βέβαια έρχεται στον επαρχιακό όπου το TMAX συνεχίζει με επιτυχία την παράδοση και απέχει ελάχιστα από το να χαρακτηριστεί μοτοσικλέτα. Εκεί θα κινηθεί με πραγματικά σπορ ρυθμό, με τον αναβάτη του να εκτιμά τις γρήγορες και απρόσκοπτες αλλαγές κατεύθυνσης, αλλά και την σαφήνεια με την οποία το TMAX προειδοποιεί για το επερχόμενο όριο.
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025