Κατανάλωση με το σταγονόμετρο
Τιμή: 2.790 ευρώ
Με το νέας γενιάς eSP κινητήρα των 150 κ.εκ., το PCX ολοκληρώνεται και εντυπωσιάζει με τα υψηλά επίπεδα ποιότητας κύλισης, αθόρυβης λειτουργίας αλλά και εκπληκτικής οικονομίας σε κατανάλωση καυσίμου.
To PCX, χάρη στον οικονομικό του χαρακτήρα, κατάφερε να αναδειχθεί σε ένα από τα πιο δημοφιλή δίκυκλα στην Ευρώπη μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Και για το 2011, το μοντέλο της Honda σκαρφάλωσε στην πρώτη θέση των πωλήσεων, στην ευρωπαϊκή αγορά, με περισσότερες από 23.000 μονάδες. Βέβαια, ο οικονομικός χαρακτήρας ενός μοντέλου δεν είναι από μόνος του αρκετός για να δικαιολογήσει αυτή την επιτυχία. Η μοντέρνα σχεδίαση, οι μικρές διαστάσεις, η φιλικότατη συμπεριφορά και η υψηλή ποιότητα κατασκευής που χαρακτηρίζουν το PCX παίζουν επίσης τον ρόλο τους και κάνουν το μικρό scooter αναμφίβολα ποθητό σε μία μεγάλη μερίδα του δίτροχου κοινού.
Τεχνολογικό διαμάντι
Ο κινητήρας με το προσωνύμιο eSP (enhanced Smart Power -ενισχυμένη έξυπνη δύναμη) ανήκει σε μία νέα γενιά μοτέρ, υψηλής τεχνολογίας της Honda, με κύριο χαρακτηριστικό τις άριστες περιβαλλοντικές επιδόσεις και τη μέγιστη οικονομία καυσίμου. Οι μειωμένες τριβές και τα ελαφρύτερα κινούμενα μηχανικά μέρη είχαν σαν αποτέλεσμα ένα ισχυρότερο, ακόμη πιο αξιόπιστο αλλά και πιο ήσυχο μοτέρ, που αριστεύει στον τομέα της κατανάλωσης καυσίμου χωρίς να υστερεί σε επιδόσεις χάρη στο σύστημα ψεκασμού PGM-Fi και στη μίζα ACG, που παίζει και το ρόλο του δυναμό. Κερασάκι σε αυτή την τεχνολογική τούρτα αποτελεί το σύστημα Idle Stop που σβήνει τον κινητήρα στην αναμονή στα φανάρια και εξοικονομεί ακόμη περισσότερη βενζίνη.
Με γονίδια πόλης
Εξοπλισμένο για τη μέγιστη δυνατή χρηστικότητα στο αστικό περιβάλλον, το PCX δεν αφήνει παράπονα ούτε στον τομέα της εργονομίας. Άνετοι χώροι για δύο άτομα πάνω στη ανατομική σέλα, θέση οδήγησης που φέρει την υπογραφή της ιαπωνικής εταιρείας, όσον αφορά στην άνεση και στην ευκολία προσαρμογής του αναβάτη και άκρως ικανοποιητικοί χώροι αποθήκευσης, βρίσκονται εκεί για να σας διευκολύνουν στην καθημερινότητά σας ανά πάσα στιγμή.
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025