Η νέα γενιά μοτέρ της Honda, λοιπόν, με το όνομα eSP έχει κύριο χαρακτηριστικό τις άριστες περιβαλλοντικές επιδόσεις και τη μέγιστη οικονομία καυσίμου, χαρακτηριστικά που θα επιτυγχάνονται με τη χρήση υψηλής τεχνολογίας και συστημάτων, όπως το ACG.
Πριν προχωρήσουμε στην αναφορά των διαφορών ενός eSP κινητήρα με έναν απλό, ας δούμε τι ακριβώς είναι αυτό το ACG. To εν λόγω σύστημα επιφορτίζεται το ρόλο της μίζας και της γεννήτριας, παράγοντας ρεύμα για το μπουζί και την φόρτιση της μπαταρίας. Έχει λιγότερες τριβές από τα κλασικά alternator, με αποτέλεσμα τη μικρότερη κατανάλωση, ενώ οι compact διαστάσεις του, μειώνουν συνολικά τον όγκο και το βάρος του κινητήρα. Χάρη σε αυτό, οι επεμβάσεις που πραγματοποίησαν οι μηχανικοί της Honda στον κινητήρα eSP ήταν δυνατές.
Ποιες, όμως, είναι οι διαφορές του eSP κινητήρα που του επιτρέπουν τόσο οικονομική κατανάλωση; Είναι οι εξής:
•Ο θάλαμος καύσης είναι πιο αποδοτικός καθώς διαθέτει βελτιωμένη εισαγωγή που βοηθά στην καλύτερη καύση του μίγματος, αλλά και χιτώνιο που απάγει ταχύτερα τη θερμότητα.
•Το προφίλ του εκκεντροφόρου είναι ανασχεδιασμένο, ενώ νέα είναι τα ελατήρια των βαλβίδων.
•Ο κύλινδρος δε βρίσκεται σε ευθεία γραμμή με τον άξονα του στροφάλου, με αποτέλεσμα να μειώνεται η τριβή ανάμεσα στο πιστόνι και τον κύλινδρο, ενώ το πιστόνι είναι ελαφρύτερο.
•Για τη μείωση των τριβών υπάρχουν βελονοειδή ρουλεμάν στα κοκοράκια των βαλβίδων. Για τον ίδιο σκοπό, στην περίπτωση του PCX, τα ρουλεμάν στη μετάδοση έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για αυτό και μειώνουν τις τριβές στη συγκεκριμένη περιοχή κατά 20%.
•Το σύστημα ψύξης είναι ενσωματωμένο στον κινητήρα, με τις ψήκτρες του ψυγείου να είναι 1,5 φορές πιο αποδοτικές στην απαγωγή θερμότητας.
•Μικρότερο και ελαφρύτερο είναι και το βεντιλατέρ, το οποίο μειώνει τις τριβές.
•Η φτερωτή είναι πιο ήσυχη, ψύχει καλύτερα τη μετάδοση και μειώνει παράλληλα την ανεπιθύμητη περιδίνηση του αέρα που μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια ισχύος.
•Η ισχύς στον πίσω τροχό φτάνει μέσω τριών ελικοειδών γραναζιών τα οποία λιπαίνονται πιο αποδοτικά μειώνοντας έτσι τις τριβές ακόμη περισσότερο.
CFMOTO 1000 MT-X: Αποκαλύφθηκαν πληροφορίες για το νέο Adventure
Νέος ΚΟΚ: Υπέρβαση ή εκσυγχρονισμός; - Η Ελλάδα σε δύο στρατόπεδα!
Triumph Street Triple 765 R - Test
KLE500 & KLE500 SE: Παρουσιάστηκε το νέο Adventure της Kawasaki (ΒΙΝΤΕΟ)
Lifan LF 125: Το παπί που κατέκτησε την Ελλάδα σε ταξινομήσεις!
KTM 390 Adventure: Οδηγούμε και συγκρίνουμε τα νέα R, X και το SW MY24
A2 Adventure μοτοσυκλέτες με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα
Ducati Monster 2026: Αποκαλύφθηκε το νέο «τέρας» της Ducati με 111 άλογα
Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στο Benelli Moto Hellas Club ( Αποτελέσματα )
Morbidelli T352X: Νέο adventure 350 κυβικών με ιταλικό ταμπεραμέντο και 41 ίππους
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.