Ευέλικτο στο μποτιλιάρισμα
Τιμή: 1.895 ευρώ
Μην το βλέπετε έτσι γλυκό και αθώο. Το Mio φανερώνει τον πιο ευέλικτο εαυτό του μέσα στο μποτιλιάρισμα και φροντίζει όχι μόνο την τσέπη, αλλά και την ψυχική ηρεμία του αναβάτη.
Άλλωστε, το SYM Mio 100 είναι ένα μικρό scooter, προορισμένο να περάσει τη ζωή του μέσα στις αντίξοες συνθήκες της πόλης. Παρά το γεγονός ότι η γλυκιά του αισθητική μπορεί να σας μπερδέψει, το Mio κρύβει τα αποθέματα αλλά και τον χαρακτήρα που απαιτεί η κίνηση μες στην πόλη. Πρόκειται, άλλωστε για ένα scooter που έχει σχεδιαστεί για να διαπρέπει μέσα στο μποτιλιάρισμα και να ξεφεύγει με ευελιξία από τα εμπόδια των δρόμων των μεγαλουπόλεων.
Από τη μία, ο σχεδιασμός του Mio αποτελεί έναν από τους πιο… γλυκούς της αγοράς. Στο σύνολό τους, τα πλαστικά είναι κατακλυσμένα από καμπύλες και έντονες γραμμές, που σε καμιά περίπτωση, όμως, δε μπορούν να χαρακτηριστούν επιθετικές – ούτε καν ελάχιστα αγριεμένες! Από την άλλη, όμως, το Mio μπορεί να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς, αφήνοντας πίσω απορημένες ορδές μεγαλύτερων σε μέγεθος οχημάτων.
Χώροι / Άνεση
Η σέλα είναι μεν σχετικά άνετη, αλλά το μήκος της είναι περιορισμένο, φέρνοντας - σε σημείο αμηχανίας – πολύ κοντά τους δύο επιβάτες, προκειμένου να χωρέσουν. Ωστόσο, δύο μαζεμένων διαστάσεων άτομα ή ένα μεγαλόσωμο δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα, ούτε καν στο χώρο για τα πόδια, αφού και οι ψηλοί αναβάτες δεν πρόκειται να νιώσουν το τιμόνι στα γόνατά τους.
Και οι χώροι ακολουθούν την ίδια φιλοσοφία. Οι μαζεμένες διαστάσεις του Mio επιτρέπουν μόλις ένα jet κράνος κάτω από τη σέλα του και μια τσάντα στο γάντζο της ποδιάς, ο οποίος, όμως, είναι ψηλά τοποθετημένος.
Οδηγώντας
Χάρη στις ιδιαίτερα μικρές του διαστάσεις, το Mio 100 μπορεί να κινηθεί με χαρακτηριστική άνεση ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα και άλλα εμπόδια που προκύπτουν καθημερινά στην κίνηση. Χάρη στο μικρό του πλάτος, το κοντό του μεταξόνιο (το οποίο «συνεργάζεται» άψογα με το ικανοποιητικότατο κόψιμο του τιμονιού) και το μικρό του βάρος, το Mio θα χωθεί παντού και λίγα προβλήματα θα αντιμετωπίσει στην κίνηση. Επιπλέον, οι μικροί τροχοί των 10 ιντσών, μπορεί να μην ευνοούν τη σταθερότητα σε μεγάλες ταχύτητες ή στη στροφή, ωστόσο, θα εξοπλίσουν με μεγάλη ευελιξία το 100άρι SYM.
Ο κινητήρας του, από την άλλη, θα ξεκινήσει «χλιαρά», εξαιτίας της καθυστέρησης στην απόκριση του γκαζιού, κατά την εκκίνηση. Ελάχιστα μέτρα παρακάτω, όμως, θα αρχίσει να στροφάρει και θα χαρίσει τον απαραίτητο δυναμισμό στο Mio. Αυτός θα υποστηριχθεί και από τα ισχυρά, για τα δεδομένα του scooter, φρένα, όχι, όμως και από τη μέτρια αίσθηση που προσφέρουν οι μανέτες. Θετική, ωστόσο, κρίνεται η προοδευτικότητα στη λειτουργία της μανέτας.
Κινητήρας 4T, 1K, A/Ψ,4Β
Κυβισμός (κ.εκ.) 101
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) Δ.Α.
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) Δ.Α.
Τροφοδοσία Καρμπιρατέρ
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 3
Βάρος (κιλά) 87,5
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 90+
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025