Ποιοτική ευελιξία
Τιμή: 1.940 ευρώ
Το Vision 110 (το οποίο κυκλοφορεί σε έκδοση με μπροστινό τροχό 14, αλλά και 16 ιντσών) αποτελεί τον άξιο διάδοχο του Lead, ενός scooter που ξεχώρισε για την πρακτικότητα και την οικονομία του.
Σε αυτό το μικρό scooter, άλλωστε, έχουν ενσωματωθεί όλες εκείνες οι αρετές που βλέπουμε και στα υπόλοιπα μοντέλα της Honda: φιλικότητα στο μάξιμουμ, πολύ καλή εκμετάλλευση των χώρων, ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, επιδόσεις που επαρκούν πλήρως για το αστικό τοπίο και ευελιξία για σεμινάριο.
Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής, αυτή είναι πολύ καλή, στα γνωστά, ανυποχώρητα στάνταρ της Honda. Άριστη συναρμογή των πλαστικών, απουσία μηχανικών θορύβων, γενική αίσθηση συνοχής, ποιοτική βαφή. Το design των λιτών οργάνων είναι όμορφο και σύγχρονο, ενώ και οι διακόπτες έχουν καλαίσθητο και χρηστικό σχεδιασμό. Με τον τρόπο αυτό, η Honda σου δίνει μια πολύ καλή ιδέα για το τι να περιμένεις από τη συμβίωσή σου με το Vision.
Κινητήρας
Ο κινητήρας είναι η επιτομή της λιτότητας και της απλότητας. Στην τροφοδοσία, ο ψεκασμός δίνει εύκολα το διαβατήριο των Euro3 στο Vision, όσον αφορά σε ρύπους, ενώ ταυτόχρονα χαρίζει ηρεμία πνεύματος σε ζέσταμα, λογικές υψομετρικές διαφορές, διαφορετικές θερμοκρασίες, και φυσικά μειώνει την κατανάλωση. Οι 8,3 ίπποι είναι άριστοι για αστικές μετακινήσεις, ενώ θα τα βρουν σκούρα μόνο σε ανηφόρες, όταν έχετε φορτώσει και δεύτερο άτομο στη σέλα. Με ένα άτομο, ο κινητήρας του Vision δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να σκίσει στα δύο το μποτιλιάρισμα, και να αλώσει την πόλη για χάρη σας.
Οδηγώντας
Οι μανούβρες εν στάσει είναι παιχνίδι, αφού το scooter είναι πανάλαφρο. Το τιμόνι κόβει πολύ, ενώ ο κινητήρας αποδίδει συμπαθητικά, και ιδιαίτερα γραμμικά τη δύναμη του. Στο αστικό πεδίο, αλλά και στους επαρχιακούς δρόμους, το Vision μετατρέπεται σε ένα απόλυτα ελεγχόμενο, και διασκεδαστικό πυραυλάκι, αφού μπορείτε να κινηθείτε σα βολίδα, το ίδιο γρήγορα και ευχάριστα, είτε ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα, είτε σε στριφτές διαδρομές.
Η ευελιξία χτυπάει κορυφή, παρά τις 2 έξτρα ίντσες στο μπροστινό τροχό, με τη σταθερότητα να βρίσκεται και αυτή πολύ ψηλά, εκτός όταν πλησιάζετε ή έχετε ξεπεράσει τα 100χλμ/ώρα. Βλέπετε, στις ψηλές ταχύτητες, οι μαλακές αναρτήσεις κάνουν νευρικό το τιμόνι. Με λίγη προσοχή όμως, δε θα ανησυχήσετε, αρκεί να αποφύγετε τις XXL λακκούβες, που σε αυτές τις ταχύτητες θα ταράξουν τη σταθερότητα του scooter. Τα φρένα θα αποδώσουν άριστα, τόσο σε καλή άσφαλτο, όσο και σε γυαλισμένο οδόστρωμα, αφού η πληροφόρηση τους είναι πολύ καλή.
Κινητήρας 4T, 1K, A/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 108
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 8,3/8000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 0,9/6.500
Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 2,7
Βάρος (κιλά) 102
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 105
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025