Ποιοτική ευελιξία
Τιμή: 1.940 ευρώ
Το Vision 110 (το οποίο κυκλοφορεί σε έκδοση με μπροστινό τροχό 14, αλλά και 16 ιντσών) αποτελεί τον άξιο διάδοχο του Lead, ενός scooter που ξεχώρισε για την πρακτικότητα και την οικονομία του.
Σε αυτό το μικρό scooter, άλλωστε, έχουν ενσωματωθεί όλες εκείνες οι αρετές που βλέπουμε και στα υπόλοιπα μοντέλα της Honda: φιλικότητα στο μάξιμουμ, πολύ καλή εκμετάλλευση των χώρων, ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, επιδόσεις που επαρκούν πλήρως για το αστικό τοπίο και ευελιξία για σεμινάριο.
Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής, αυτή είναι πολύ καλή, στα γνωστά, ανυποχώρητα στάνταρ της Honda. Άριστη συναρμογή των πλαστικών, απουσία μηχανικών θορύβων, γενική αίσθηση συνοχής, ποιοτική βαφή. Το design των λιτών οργάνων είναι όμορφο και σύγχρονο, ενώ και οι διακόπτες έχουν καλαίσθητο και χρηστικό σχεδιασμό. Με τον τρόπο αυτό, η Honda σου δίνει μια πολύ καλή ιδέα για το τι να περιμένεις από τη συμβίωσή σου με το Vision.
Κινητήρας
Ο κινητήρας είναι η επιτομή της λιτότητας και της απλότητας. Στην τροφοδοσία, ο ψεκασμός δίνει εύκολα το διαβατήριο των Euro3 στο Vision, όσον αφορά σε ρύπους, ενώ ταυτόχρονα χαρίζει ηρεμία πνεύματος σε ζέσταμα, λογικές υψομετρικές διαφορές, διαφορετικές θερμοκρασίες, και φυσικά μειώνει την κατανάλωση. Οι 8,3 ίπποι είναι άριστοι για αστικές μετακινήσεις, ενώ θα τα βρουν σκούρα μόνο σε ανηφόρες, όταν έχετε φορτώσει και δεύτερο άτομο στη σέλα. Με ένα άτομο, ο κινητήρας του Vision δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να σκίσει στα δύο το μποτιλιάρισμα, και να αλώσει την πόλη για χάρη σας.
Οδηγώντας
Οι μανούβρες εν στάσει είναι παιχνίδι, αφού το scooter είναι πανάλαφρο. Το τιμόνι κόβει πολύ, ενώ ο κινητήρας αποδίδει συμπαθητικά, και ιδιαίτερα γραμμικά τη δύναμη του. Στο αστικό πεδίο, αλλά και στους επαρχιακούς δρόμους, το Vision μετατρέπεται σε ένα απόλυτα ελεγχόμενο, και διασκεδαστικό πυραυλάκι, αφού μπορείτε να κινηθείτε σα βολίδα, το ίδιο γρήγορα και ευχάριστα, είτε ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα, είτε σε στριφτές διαδρομές.
Η ευελιξία χτυπάει κορυφή, παρά τις 2 έξτρα ίντσες στο μπροστινό τροχό, με τη σταθερότητα να βρίσκεται και αυτή πολύ ψηλά, εκτός όταν πλησιάζετε ή έχετε ξεπεράσει τα 100χλμ/ώρα. Βλέπετε, στις ψηλές ταχύτητες, οι μαλακές αναρτήσεις κάνουν νευρικό το τιμόνι. Με λίγη προσοχή όμως, δε θα ανησυχήσετε, αρκεί να αποφύγετε τις XXL λακκούβες, που σε αυτές τις ταχύτητες θα ταράξουν τη σταθερότητα του scooter. Τα φρένα θα αποδώσουν άριστα, τόσο σε καλή άσφαλτο, όσο και σε γυαλισμένο οδόστρωμα, αφού η πληροφόρηση τους είναι πολύ καλή.
Κινητήρας 4T, 1K, A/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 108
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 8,3/8000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 0,9/6.500
Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 2,7
Βάρος (κιλά) 102
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 105
Honda CBR 650R E-Clutch - Test
QJMOTOR FORT 350 EVO: Νέο GT scooter με 30 ίππους και premium εξοπλισμό
Τα 400άρια scooter με τα καλύτερα φρένα
Η SYM ετοιμάζει για την EICMA 2025 Crossover μοτοσυκλέτα και Scooter
Κουβέρτα OG Pro για scooter: Ο σύμμαχός σου τον χειμώνα
YAMAHA XMAX 300– Κάνε Test Ride το scooter που πάντα ονειρευόσουν!
Daytona FLERT 110: Μοντέρνος σχεδιασμός με κινητήρα Euro 5 και δώρο το Top Box
Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμο 350 ευρώ για παράνομη δέσμευση θέσης στάθμευσης
Ανήλικοι δικάβαλο με πατίνι και χωρίς κράνος στη μέση της εθνικής
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2026: Από 1 έως 5 Απριλίου στο Metropolitan Expo
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.