Στο μικροσκόπιο
Το μικροκαμωμένο μοντέλο της SYM βρίσκεται κοντά μας εδώ και αρκετά χρόνια χωρίς να έχει δεχτεί αλλαγές στα χαρακτηριστικά του, κάτι που αποδεικνύει ότι, πρόκειται περί επιτυχημένης συνταγής. Είναι ένα γεροδεμένο scooter με σύγχρονη εμφάνιση και αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή για όλους εκείνους που δίνουν προτεραιότητα στην ευελιξία. Η πρακτικότητά του πηγάζει, τόσο από την επίπεδη ποδιά που μπορεί να δεχτεί με άνεση τα καθημερινά ψώνια, όσο και από τη θέση οδήγησης η οποία θα βολέψει με άνεση και τους χαμηλότερους σε ανάστημα αναβάτες. Με το ρεζερβουάρ τοποθετημένο στο εμπρόσθιο μέρος της ποδιάς, ο χώρος κάτω από τη σέλα θα σας εκπλήξει ευχάριστα, αφού σε σύγκριση με το μέγεθος του VS μοιάζει να προέρχεται από…GT!
Στο δρόμο
Οι 12ιντσοι τροχοί είναι και αυτοί που καθορίζουν εν πολλοίς τη συμπεριφορά αλλά και την αίσθηση που αφήνει το VS στο αναβάτη. Οι πιο άμεσες αντιδράσεις του σε σχέση με τα scooters που φέρουν μεγαλύτερους τροχούς είναι αισθητές και δίνουν στο VS το πλεονέκτημα σε συνθήκες ασφυκτικού μποτιλιαρίσματος. Σε γενικές γραμμές, το VS δεν θα προβληματίσει σε καμία περίπτωση και θα σας κρατήσει ξεκούραστους ακόμη και στους συνεχόμενους ελιγμούς, ενώ ταυτόχρονα αποδεικνύεται ιδανικό για τον αρχάριο, λόγω του απόλυτα φιλικού χαρακτήρα του. Ο κινητήρας παρουσιάζεται αρκετά ψυχωμένος και επιταχύνει γοργά το μοντέλο της SYM από στάση ακόμη και με δεύτερο άτομο στη σέλα, αν και η τελική ταχύτητα ικανοποιεί οριακά για ασφαλή μετακίνηση στον αυτοκινητόδρομο. Τέλος, τα φρένα παρέχουν την απαραίτητη ισχύ με το εμπρόσθιο δισκόφρενο να έχει αναλάβει και το μεγαλύτερο βάρος της επιβράδυνσης.
Συμπέρασμα
Χώροι και εξαιρετική ευελιξία είναι αυτά που χαρακτηρίζουν το VS 150 με την εικόνα να συμπληρώνεται από έναν πολύ καλό σε απόδοση κινητήρα, που παρέχει ό,τι χρειάζεται κανείς για τις καθημερινές του δουλειές στο κέντρο της πόλης. Αν αυτό είναι και το δικό σας πεδίο δράσης, τότε το VS 150 πρέπει να μπει στη λίστα των επιλογών σας.
Τι να προσέξετε
Τo VS έχει καταφέρει να αποδείξει την αξιοπιστία του τα χρόνια που βρίσκεται στην αγορά. Το μοτέρ του δεν παρουσιάζει προβλήματα και το ίδιο ισχύει για τα ηλεκτρικά του. Μόνο τα πλαστικά της ποδιάς τείνουν να δείχνουν έντονα σημάδια γήρανσης. Τα φτηνά ανταλλακτικά μπορούν να το διορθώσουν αυτό.
Τι να αλλάξετε
Με το χώρο κάτω από τη σέλα να βρίσκεται σε πάρα πολύ καλά επίπεδα (full face και πράγματα), η τοποθέτηση ενός Top Box δεν είναι απαραίτητη. Αυτό που μπορεί να χρειάζεται το VS είναι μια ψηλή ζελατίνα που θα σας προστατέψει ιδανικά από τον αέρα και τη βροχή.
Ο ανταγωνισμός
Piaggio FLY 150
Η… μύγα της ιταλικής εταιρείας διαθέτει επίσης τον ίδιο αστικό προσανατολισμό με την ευελιξία και την ανάλαφρη αίσθηση να την χαρακτηρίζει. Εξίσου καλό για τον αρχάριο αλλά και για εκείνον που κάνει πολλά χιλιόμετρα στο κέντρο της πόλης και ειδικά σε ώρες αιχμής.
|
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ, 4β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
149,5 |
|
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.) |
13/ 8.000 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,2/6.500 |
|
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
|
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6 |
|
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
4 |
|
Τελική (χλμ./ώρα) |
103 |
|
Εκκίνηση |
Μίζα/μανιβέλα |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.935 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
Δ.Α. |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.345 |
|
Βάρος (κιλά) |
132 |
|
Ελαστικό μπροστά |
110/80-12 |
|
Ελαστικό πίσω |
130/70-12 |
|
Φρένα μπροστά |
Δ, 273 |
|
Φρένα πίσω |
Τ, 130 |
|
Τιμή |
1.200-1.950 ευρώ |
PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση
EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση
EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT
EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη
EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!
EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!
EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός
EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς
QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση
Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.