Με το σταγονόμετρο
Τιμή: 7.500 ευρώ
Χρώματα: Λευκό, μαύρο, γκρι, κόκκινο
Θα μπορούσε κάποιος να αγοράσει το NC700X μόνο και μόνο για την εκπληκτικά χαμηλή του κατανάλωση που θυμίζει μεσαίο scooter. Με βάση την τιμή του, όμως, αυτό είναι μόνο το κερασάκι σε μια ολοκληρωμένη τούρτα από κάθε άποψη.
Το μοντέλο της Honda αν και δεν μετρά πολλούς μήνες στην ελληνική αγορά έχει ήδη καταφέρει να πείσει τους αναβάτες για την αξία του, κάτι που αποδεικνύεται και από την επιτυχημένη εμπορική του πορεία σε δύσκολους μάλιστα καιρούς.
Είναι μια μοτοσικλέτα απίστευτα οικονομική για τον κυβισμό της που εκπλήσσει ευχάριστα τον αναβάτη και με τα υπόλοιπα χαρίσματά της, στα οποία περιλαμβάνονται και τα άριστα επίπεδα πρακτικότητας με τα οποία την έχει προικίσει η Honda. Μια μοτοσικλέτα για όλους τους αναβάτες άσχετα από το επίπεδο οδηγικής τους εμπειρίας.
Ποιότητα/Εργονομία
Το NC700X είναι μια μοτοσικλέτα που κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και αυτό έχει άμεσο και εμφανές αντίκτυπό σε όλα τα σημεία του. Η ποιότητα κατασκευής του κυμαίνεται στα γνωστά υψηλά επίπεδα της ιαπωνικής εταιρείας και δεν αφήνει κανένα περιθώριο για παράπονα. Το αντίθετο μάλιστα, αφού θα κάνει τον ιδιοκτήτη του να νιώσει πως τα λεφτά του έπιασαν τόπο στο NC700X μέχρι και το τελευταίο ευρώ. Εργονομικά, το "X" θα καταφέρει να βολέψει τους πάντες στη σέλα του σε μία ξεκούραστη θέση οδήγησης, ιδανική, τόσο για ταξίδια, όσο και για την καθημερινή κίνηση στο κέντρο.
Στο δρόμο
Τo NC700X είναι μια άριστη μοτοσικλέτα για τις καθημερινές σας μετακινήσεις. Το βάρος του δεν γίνεται πουθενά αισθητό, το τιμόνι κόβει πολύ και σε συνδυασμό με τις μαζεμένες διαστάσεις θα βρεθείτε να κυνηγάτε παπιά και scooter πριν το καταλάβετε! Ο συμπλέκτης της είναι πανάλαφρος και μπορείς να κρατάς τη μανέτα του όλη μέρα χωρίς να κουραστεί το χέρι σου, σαν να οδηγείς 125! Ο κινητήρας αποδίδει γλυκά και άμεσα μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. και, με ταχύτητες κοντά στα 140 χλμ./ώρα, η κατανάλωσή του κυμαίνεται κάτω από 4 λίτρα/100 χλμ, ένα άκρως εντυπωσιακό νούμερο, εφάμιλλο με μεσαίου κυβισμού scooter! Στις υψηλές ταχύτητες το NC700X παρουσιάζεται υποδειγματικά σταθερό και μπορεί να στρίψει τελικιασμένο στις καμπές της εθνικής παραμένοντας ακλόνητο. Τέλος, τα συνδυασμένα φρένα επιτελούν το έργο τους εξαιρετικά, τόσο στην πόλη, όσο και σε ταχύτητες ταξιδιού, με το ABS να επεμβαίνει πάντα την κατάλληλη στιγμή.
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Υ/Ψ,4β
Κυβισμός (κ.εκ.): 670
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 51/6.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,32/4.75
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα): 14,1
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 3,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 193
Ύψος σέλας (χλστ.): 830
Βάρος (γεμάτο, kg): 218
125cc scooter με επίπεδο πάτωμα και 16άρη τροχό εμπρός
Και όμως! Δεν έχουμε γεμίσει μοτοσυκλέτες;
Yamaha Tricity 125 2025: Νέος σχεδιασμός και σύστημα πέδησης UBS
Ενδοεπικοινωνία, φως κινδύνου και λοιπά gadget ή τελείως «γυμνό» κράνος;
Διέρρευσαν τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Kawasaki Z1100
SYM JOYMAX Z3i: Νέο 250άρι, 12 λίτρα αυτονομία στα 4.195 ευρώ
Νομικό Πλαίσιο και Αδειες Οδήγησης για 125cc με Δίπλωμα Β
Διαθέσιμο το νέο Medley 200 με απόδοση 18 ίππους στην Piaggio Λυμπερόπουλος
Yamaha Tenere 700 2025: Με ηλεκτρονικό γκάζι και traction control
ΒΜW F900 GS: Πιο χωμάτινη και με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr