LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Οδηγώντας: Sport… around
Διαβάστηκε από 21792 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 12/9/2012
H περιήγησή μας στον κόσμο του Kawasaki Ninja 300R ξεκίνησε από τους κεντρικούς δρόμους της Φρανκφούρτης, όπου είχαμε την ευκαιρία να δούμε τις αστικές του αρετές. Αν και η κίνηση δεν αποτέλεσε σοβαρή δοκιμασία (λόγω του γεγονότος ότι ήταν σχετικά περιορισμένη, καθώς η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε Σάββατο πρωί), το Ninja έδειξε πως δεν αντιμετωπίζει ιδιαίτερα προβλήματα στην πόλη. ¶νετος πάνω στη σέλα του, μιας και δε χρειαζόταν να κάθομαι σκυφτός με σφιγμένα τα γόνατα, δεν κουράστηκα στη σέλα του. Ελαφρύ και ευκίνητο, μου επέτρεψε να κινηθώ όσο γρήγορα ήθελα ανάμεσα στα υπόλοιπα Ninja και στα αυτοκίνητα με τους αγουροξυπνημένους οδηγούς. Στο φανάρι, τα scooter που βρέθηκαν στο δρόμο μας έμειναν πίσω να μας κοιτούν, χάρη στις δυναμικές εκκινήσεις. Μπορεί, λοιπόν, η πρώτη σχέση να μάκρυνε, αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι το Ninja έχασε το νεύρο του. Η sport οδήγηση, τέλος, δεν ήταν επιλογή, αλλά το ζητούμενο, μιας και το μικρό Kawasaki σε προκαλούσε να το πιέσεις περισσότερο. Και σε αποζημίωνε.

Επόμενη… πίστα, η Autobahn και το κυνήγι της τελικής. Λόγω ύψους, δεν κατάφερα να ξεπεράσω τα 178 χλμ./ώρα, ωστόσο, κάποιοι συνάδελφοι είδαν και ενδείξεις άνω των 180 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά πάνω σε μια σταθερή μοτοσικλέτα και με έναν κινητήρα με διάρκεια ανάμεσα στα πόδια. Μόνο παράπονο (τουλάχιστον για αναβάτη του ύψους μου) η μειωμένη προστασία από τον αέρα στο κεφάλι.

Σε ορεινό στροφιλίκι, τέλος, το Ninja με έκανε να ξεχάσω τα χιλιόμετρα που προηγήθηκαν και να συνεχίσω φρέσκος τη βόλτα μου. Λίγο η πολύ καλή άσφαλτος, λίγο η σταθερότητα και η προβλεψιμότητα της μοτοσικλέτας, δε χρειάστηκε σχεδόν καθόλου προσπάθεια στις στροφές. Το Ninja θα ακολουθήσει εύκολα τη γραμμή που θα του δώσεις και θα παραμείνει σταθερό υπό κλίση, με τις αναρτήσεις και το πλαίσιο να δικαιολογούν τη φροντίδα που τους έδειξαν οι άνθρωποι της Kawasaki. Μετά από αρκετή πίεση, το πιρούνι είναι αυτό που θα ξεκινήσει πρώτο να παραπονιέται ελαφρώς και εκεί γνωρίζεις ποια είναι τα όρια της μοτοσικλέτας υπό κλίση.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» 10 διαφορές με το Ninja 250R
» Αισθητική: Μεγάλωσε… αλλά πόσο;
» ¶νεση: Το άνετο ss
» Κινητήρας / Κιβώτιο: Έπαινος στις επιδόσεις
» Οι βασικές αλλαγές στον κινητήρα
» Πλαίσιο: Ενισχυμένο
» Αναρτήσεις: Και άνετες και sport!
» Φρένα: Και με ABS
» Οδηγώντας: Sport… around
» Συμπέρασμα: Σαφώς βελτιωμένη εκδοχή

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: ????????

περισσότερα νέα & άρθρα »
KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
EICMA 2025: Kawasaki KLE500 2026 η επιστροφή του μεσαίου adventure | ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ EICMA
EICMA 2025 - Kawasaki Z900 RS 2026: Tο ρετρό εμβλημα επιστρέφει ανανεωμένο | ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ EICMA
EICMA 2025 - Kawasaki Ninja ZX-10R 2026: Εμφάνιση με νέο πρόσωπο | ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ EICMA
Kawasaki Z1100 & Z1100 SE 2026: Το νέο Supernaked των 136 ίππων στην EICMA | ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ EICMA
3 γενιές τεχνογνωσίας Kawasaki | ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ
Στην SP MOTORS θα βρεις το Kawasaki Versys 1100 με δώρο εξοπλισμό αξίας 800 ευρώ | ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ-ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΟΔΗΓΟΥΜΕ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Honda Super Cub 110 Lite: Ο διάδοχος του θρύλου παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία | ΟΔΗΓΟΥΜΕ
Piaggio Beverly 310S - Test | ΟΔΗΓΟΥΜΕ
Kawasaki KLE 500: Το νέο dual-sport έρχεται στην EICMA 2025 (ΒΙΝΤΕΟ) | ΟΔΗΓΟΥΜΕ
Yamaha WR125R 2026: Ανακοινώθηκε η επιστροφή της μικρής dual-sport (BINTEO) | ΟΔΗΓΟΥΜΕ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ