LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Αισθητική: Μεγάλωσε… αλλά πόσο;
Διαβάστηκε από 21785 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 12/9/2012
Οδεύοντας προς την παρουσίαση του Ninja, όπου θα το έβλεπα για πρώτη φορά από κοντά, ομολογώ πως περίμενα ένα ακόμη μοτοσικλετάκι με sport αισθητική – αλλά η πρώτη μου επαφή με το νέο μοντέλο με διέψευσε!

Μπορεί το Ninja 300R να απέκτησε λίγα κ.εκ. παραπάνω, αλλά οι αισθητικές παρεμβάσεις των Ιαπώνων το κάνουν να δείχνει αρκετά μεγαλύτερο! Τα πλαστικά μέρη του νέου Ninja είναι εξαιρετικά αιχμηρά, χαρίσουν περισσότερο όγκο στη μοτοσικλέτα και δεν ακολουθούν τις πιο φιλικές γραμμές του προηγούμενου 250. Eπιπλέον, πολλά στοιχεία έχουν επηρεαστεί (και άλλα έχουν έρθει αυτούσια) από το ZX-10R της πράσινης εταιρείας. Οι επιθετικοί δίδυμοι προβολείς, η μίνιμαλ ζελατίνα, οι επανασχεδιασμένοι καθρέφτες και τα πλαϊνά μέρη του ολόσωμου φέρινγκ προσφέρουν μια αίσθηση μεγάλου supersport στο μπροστινό μέρος, ενώ η ακόμη πιο αιχμηρή ουρά, το κοντό και φουσκωμένο τελικό και η επανασχεδιασμένη βάση της πινακίδας ενισχύουν αυτή την εικόνα πίσω.

Και στην υπόλοιπη μοτοσικλέτα; Εκεί βρίσκεται μια πλειάδα διακριτικών αλλαγών που κάνει τη διαφορά! Το ντεπόζιτο «φούσκωσε» στο πάνω μέρος, χαρίζοντας όγκο κι επιθετικότητα. Τα λαστιχένια μαρσπιέ του συνεπιβάτη αντικαταστάθηκαν από μεταλλικά, όπως στα μεγάλα ss. Τα μπροστινά φλας είναι μέσα στο φέρινγκ. Ο νέος πίνακας οργάνων φαίνεται να μπορούσε να φιλοξενήσει ακόμη και lap timer! Και οι νέοι τροχοί έχουν βασιστεί σχεδιαστικά σε αυτούς του ZZR 1400.

Σε αυτά, προσθέστε και στοιχεία που παρέμειναν ίδια από το Ninja 250R, όπως οι δίσκοι μαργαρίτες, και φανταστείτε πόσες φορές θα πρέπει να εξηγήσετε στο φανάρι ότι η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα είναι μόλις 300 κ.εκ..
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» 10 διαφορές με το Ninja 250R
» Αισθητική: Μεγάλωσε… αλλά πόσο;
» ¶νεση: Το άνετο ss
» Κινητήρας / Κιβώτιο: Έπαινος στις επιδόσεις
» Οι βασικές αλλαγές στον κινητήρα
» Πλαίσιο: Ενισχυμένο
» Αναρτήσεις: Και άνετες και sport!
» Φρένα: Και με ABS
» Οδηγώντας: Sport… around
» Συμπέρασμα: Σαφώς βελτιωμένη εκδοχή

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: ????????

περισσότερα νέα & άρθρα »
KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
EICMA 2025: Kawasaki KLE500 2026 η επιστροφή του μεσαίου adventure | ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ EICMA
EICMA 2025 - Kawasaki Z900 RS 2026: Tο ρετρό εμβλημα επιστρέφει ανανεωμένο | ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ EICMA
EICMA 2025 - Kawasaki Ninja ZX-10R 2026: Εμφάνιση με νέο πρόσωπο | ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ EICMA
Kawasaki Z1100 & Z1100 SE 2026: Το νέο Supernaked των 136 ίππων στην EICMA | ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ EICMA
3 γενιές τεχνογνωσίας Kawasaki | ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ
Στην SP MOTORS θα βρεις το Kawasaki Versys 1100 με δώρο εξοπλισμό αξίας 800 ευρώ | ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ-ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΟΔΗΓΟΥΜΕ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Honda Super Cub 110 Lite: Ο διάδοχος του θρύλου παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία | ΟΔΗΓΟΥΜΕ
Piaggio Beverly 310S - Test | ΟΔΗΓΟΥΜΕ
Kawasaki KLE 500: Το νέο dual-sport έρχεται στην EICMA 2025 (ΒΙΝΤΕΟ) | ΟΔΗΓΟΥΜΕ
Yamaha WR125R 2026: Ανακοινώθηκε η επιστροφή της μικρής dual-sport (BINTEO) | ΟΔΗΓΟΥΜΕ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ