Στο τομέα της αισθητικής και τα δύο scooter κάθονται απόλυτα φυσικά στο μάτι με το καθένα να προτάσσει τη δική του ταυτότητα. Το Xenter είναι το πιο φρέσκο από τα δύο. Με το Top Case στη θέση του δείχνει και είναι αρμονικά σχεδιασμένο και η μεγάλη πλαστική βαλίτσα έχει τοποθετηθεί πάνω του με τον πλέον σωστό τρόπο χάρη στη σχάρα που είναι ενσωματωμένη στη σχεδίαση του. Χωρίς αυτή, η ουρά του Xenter αποκτά νέα δυναμική. Δείχνει και είναι αιχμηρή και θυμίζει αρκετά αντίστοιχη σπορ μοτοσικλέτας λόγω και της τοποθέτησης του μονού αμορτισέρ που δεν παρεμβαίνει καθόλου στις γραμμές της. Κατά τα άλλα, το Xenter φέρει το οικογενειακό look των scooter της Yamaha και από μπροστά θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως το μικρό αδερφάκι του X-City.
Κάτω από τη μηλιά έχει πέσει και το SH, καθώς μοιάζει αρκετά με το μεγαλύτερο 300άρι. Το scooter της Honda είναι επίσης κομψό και σύγχρονο, αν και πιο συντηρητικό σε σχέση με το Yamaha, κάτι που δεν είναι απαραίτητα κακό. Βέβαια, το SH της δοκιμής ήταν η σπορ αισθητικής έκδοση R. Το λευκό του χρώμα κάνει πολύ όμορφη αντίθεση με το μαύρο τιμόνι, το επίσης μαύρο πλαστικό πάνω από τις γρίλιες του ρύγχους και τα ομόχρωμα φιλέτα των πλαϊνών πλαστικών. Σε συνδυασμό με τις μαύρες ζάντες, το SH έχει αποκτήσει ένα διακριτικό σπορ τόνο που του ταιριάζει πολύ.
Στον τομέα της ποιότητας και τα δύο scooter βρίσκονται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα στους τομείς της βαφής, της συναρμογής των πλαστικών αλλά και της συναρμολόγησης. Στο Xenter, αυτό που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι τα ανάγλυφα πλαστικά της ποδιάς που προσδίδουν μία εικόνα πολυτέλειας στην κατασκευή. Στο SH, αυτό που τις χαλά έστω και ελάχιστα είναι η σχεδίαση των διακοπτών στο τιμόνι οι οποίοι, όμως είναι απόλυτα λειτουργικοί.
Πώς τα jeans με Kevlar άλλαξαν το παιχνίδι στην προστασία;
Morbidelli F352: Έφτασε στην Ελλάδα το νέο naked με 41 άλογα
200άρια scooter με την καλύτερη επίδοση στο 0-80 χλμ./ώρα
QJ Motor SRV 400VS: Η νέα Cruiser της QJ Motor που θα δούμε στην EICMA
Honda V3R Turbo: Νέος κινητήρας V3 και ηλεκτρικό turbo στην EICMA 2025 (ΒΙΝΤΕΟ)
Yamaha Tracer 9GT Y-AMT - Test
BMW C400 GT 2025: Νέα ηλεκτρονικά και έξτρα αποθηκευτικός χώρος
Ducati DesertX 2026: Σειρά από κατασκοπευτικές φωτογραφίες και φήμες για τη νέα «βασίλισσα»
Morbidelli T502X: Έφτασε το νέο Ιταλικό Adventure για την Α2 κατηγορία
Nordcode Quartz: Ελαφρύ, καθημερινό μπουφάν με θήκες για προστασίες
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.