Στο τομέα της αισθητικής και τα δύο scooter κάθονται απόλυτα φυσικά στο μάτι με το καθένα να προτάσσει τη δική του ταυτότητα. Το Xenter είναι το πιο φρέσκο από τα δύο. Με το Top Case στη θέση του δείχνει και είναι αρμονικά σχεδιασμένο και η μεγάλη πλαστική βαλίτσα έχει τοποθετηθεί πάνω του με τον πλέον σωστό τρόπο χάρη στη σχάρα που είναι ενσωματωμένη στη σχεδίαση του. Χωρίς αυτή, η ουρά του Xenter αποκτά νέα δυναμική. Δείχνει και είναι αιχμηρή και θυμίζει αρκετά αντίστοιχη σπορ μοτοσικλέτας λόγω και της τοποθέτησης του μονού αμορτισέρ που δεν παρεμβαίνει καθόλου στις γραμμές της. Κατά τα άλλα, το Xenter φέρει το οικογενειακό look των scooter της Yamaha και από μπροστά θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως το μικρό αδερφάκι του X-City.
Κάτω από τη μηλιά έχει πέσει και το SH, καθώς μοιάζει αρκετά με το μεγαλύτερο 300άρι. Το scooter της Honda είναι επίσης κομψό και σύγχρονο, αν και πιο συντηρητικό σε σχέση με το Yamaha, κάτι που δεν είναι απαραίτητα κακό. Βέβαια, το SH της δοκιμής ήταν η σπορ αισθητικής έκδοση R. Το λευκό του χρώμα κάνει πολύ όμορφη αντίθεση με το μαύρο τιμόνι, το επίσης μαύρο πλαστικό πάνω από τις γρίλιες του ρύγχους και τα ομόχρωμα φιλέτα των πλαϊνών πλαστικών. Σε συνδυασμό με τις μαύρες ζάντες, το SH έχει αποκτήσει ένα διακριτικό σπορ τόνο που του ταιριάζει πολύ.
Στον τομέα της ποιότητας και τα δύο scooter βρίσκονται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα στους τομείς της βαφής, της συναρμογής των πλαστικών αλλά και της συναρμολόγησης. Στο Xenter, αυτό που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι τα ανάγλυφα πλαστικά της ποδιάς που προσδίδουν μία εικόνα πολυτέλειας στην κατασκευή. Στο SH, αυτό που τις χαλά έστω και ελάχιστα είναι η σχεδίαση των διακοπτών στο τιμόνι οι οποίοι, όμως είναι απόλυτα λειτουργικοί.
Yamaha Tricity 300 2025: Νέοι χρωματισμοί, Standing Assist και χειρόφρενο
Suzuki Meet the 8: Έρχεται νέο μοντέλο και μας ιντριγκάρει
Ενισχυμένη αμόλυβδη: Αξίζει ή όχι;
Τροχαία: «Μηδενική ανοχή» στη μη χρήση κράνους – Καταιγίδα ελέγχων από σήμερα
Έφοδος στα Νότια Προάστια το ΣΚ : Πάνω από 1.000 έλεγχοι και 266 παραβάσεις
Ξεκίνησε η απεργία στα συνεργεία : «Φρένο» λόγω του Ψηφιακού Πελατολογίου
Suzuki V-Strom 800DE: Με κινητήρα που μασάει σίδερα και φρένα που γονατίζουν!
EK 520 SRX2/120L αλυσίδα κόκκινη
Σετ γρανάζια-αλυσίδα EK 15T 39T 428-112L για Crypton X 135
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr