net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Triumph Street Triple 675 - Γυμνή δύναμη

Διαθέτουν αίσθηση και δύναμη, αλλά σε πολύ γρήγορο ρυθμό ή φρενάροντας από την τελική του Street Triple απαιτούν αρκετή δύναμη στη μανέτα για να αποδώσουν.

Ένας από τους καλύτερους κινητήρες στα μεσαία street. Ροπή χαμηλά, δύναμη ψηλά, λογική κατανάλωση και ένα μοναδικό soundtrack κάθε φορά που ανοίγει το γκάζι.

To Street Triple μπορεί να κινηθεί με πολύ γρήγορους ρυθμούς σε δρόμο με στροφές χάρη στην καλή πληροφόρηση του μπροστινού και την ακαμψία του πλαισίου.

Κοντά στο ιδανικό σημείο ισορροπίας μεταξύ άνεσης και σπορ συμπεριφοράς, βρίσκονται οι αναρτήσεις με την πλάστιγγα να γέρνει ελαφρώς προς τη πρώτη.

Όμορφα τα όργανα του Street Triple που φέρουν πλήθος πληροφοριών αλλά και shift lights. Μερικές ενδείξεις θα μπορούσαν να είναι μεγαλύτερες.

ΜΤΧ: Triumph Street Triple 675

H βρετανική τρικύλινδρη street ήταν μία μοτοσικλέτα που δεν έτυχε της αναγνώρισης που της άξιζε, ως μεταχειρισμένη όμως μπορεί να κάνει τον αναβάτη της να νιώσει ικανοποιημένος για τα ευρώ που ξόδεψε.

 
Αισθητική/Ποιότητα: Μυρίζει αγώνες 
Με πλαίσιο και κινητήρα προερχόμενα από το Daytona 675 το Street Triple είναι ένα αυθεντικό streetfighter. Σχεδιαστικά το βρετανικό μοντέλο ξεχωρίζει από χιλιόμετρα μακριά, ακόμη και όταν δεν μπορείς να διακρίνεις ξεκάθαρα τη φιγούρα του. Υπεύθυνα για αυτό τα δύο στρογγυλά φωτιστικά σώματα, σήμα κατατεθέν της βρετανικής εταιρείας από τότε που παρουσιάστηκε το 2ο Speed Triple μέχρι την εμφάνιση του μοντέλου που γνωρίζουμε σήμερα. Μέχρι κλασική streetfighter θα μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίσει την σχεδίαση της βρετανικής μοτοσικλέτας με την ποιότητα κατασκευής αλλά και τις προσεγμένες λεπτομέρειες να ολοκληρώνουν την εικόνα με τον καλύτερο τρόπο. Ειδικά στο πίσω μέρος, ξεχωρίζουν οι όμορφες βάσεις των μαρσπιέ του συνεπιβάτη και το αλουμινένιο ψαλίδι, μέσα από το οποίο περνούν οι λαιμοί της εξάτμισης, αλλά και το αμορτισέρ. Τέτοιες λεπτομέρειες δεν τις βλέπει κανείς συχνά σε «ταπεινό» μεσαίο street και είναι αυτές που δίνουν ένα…γαλαζοαίματο αέρα στην όλη κατασκευή. Να πούμε επίσης σε αυτό το σημείο πως το 675 αποτελεί τη βασική έκδοση του R. Οι κύριες διαφορές τους εντοπίζονται στις χαμηλότερου κόστους αναρτήσεις, στις μπροστινές δαγκάνες (διπίστονες από ακτινικές 4πίστονες) στο τιμόνι και τη θέση του και τη σχεδίαση της σέλας. Θα ήταν, όμως, άδικο να την δει κάποιος υπό αυτό το πρίσμα αφού το απλό Triple στέκεται εξαιρετικά ως οντότητα και δεν φαίνεται να υστερεί σε κάποιο σημείο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. 

Εργονομία/χώροι: Στο μέσο όρο 
Η θέση οδήγησης του Street Triple είναι ελαφρώς επιθετική αλλά έχει και πρακτικές προεκτάσεις. Τα χέρια πέφτουν φυσικά στο τιμόνι και ο κορμός γέρνει ελαφρώς προς τα εμπρός, ενώ τα μαρσπιέ έχουν τοποθετηθεί ψηλά, δημιουργούν μικρές γωνίες στα γόνατα και ευνοούν τη σπορ οδήγηση. Μέσα στην πόλη θα ενοχλήσουν ελαφρά στο κατέβασμα-ανέβασμα του ποδιού στα φανάρια, ενώ στο μποτιλιάρισμα θα φανεί και το μικρό κόψιμο του τιμονιού που δεν επιτρέπει μεγάλες μανούβρες ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Οι βραχύσωμοι θα βολευτούν πιο εύκολα πάνω στο Street Triple, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι, οι ψηλόσωμοι θα νιώσουν πολύ άβολα, με τη θέση οδήγησης να συνηθίζεται σχετικά γρήγορα. Στη γρήγορη εξοικείωση με το Street Triple συνεισφέρουν και τα εργονομικά χειριστήρια του τιμονιού. Μικρές γωνίες σχηματίζουν και τα γόνατα του συνεπιβάτη με τη σέλα που έχει στη διάθεσή του να επαρκεί για καθημερινή μετακίνηση και σύντομες βόλτες εκτός πόλης. Ο τελευταίος έχει στη διάθεσή του και χειρολαβή. 

Στο δρόμο: Έχει το σπορ στο αίμα του 
Ο ήχος του τρικύλινδρου μοτέρ και τα ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ είναι τα πρώτα πράγματα που προσέχεις στο Street Triple. Στην πόλη και με ροή δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα, με τις αναρτήσεις να απορροφούν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες και τον κινητήρα να λειτουργεί αδιαμαρτύρητα από πολύ χαμηλά και με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο. Στο ταξίδι, θα προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης μέχρι περίπου και τα 150 χλμ./ώρα χάρη στην κλίση του κορμού προς τα εμπρός που εξισορροπεί την πίεση του αέρα. Σε δρόμο με στροφές, θα ακολουθήσει πιστά τις προθέσεις του αναβάτη, με την ακαμψία και τη γρήγορη γεωμετρία του αλουμινένιου πλαισίου να λάμπει και να κρατά τα πάντα υπό έλεγχο. Το μόνο που ενοχλεί σε αυτές τις συνθήκες είναι η «νευρικότητα» του ψεκασμού στα μικρά ανοίγματα του γκαζιού από κλειστό. Οι αναρτήσεις δουλεύουν και εδώ ικανοποιητικά, προσφέρουν πληροφόρηση για την κατάσταση του οδοστρώματος, και μόνο σε πολύ απότομες αλλαγές κατεύθυνσης θα παρουσιαστούν μικρές ταλαντώσεις. Τα φρένα λειτουργούν καλά, αλλά σε πολύ γρήγορο ρυθμό απαιτούν περισσότερη πίεση στη μανέτα από τον αναβάτη.

Συμπέρασμα: Σίγουρη αξία 
Το Street Triple είναι μία ολοκληρωμένη μεσαία street, με κύρια χαρακτηριστικά την αμιγώς βρετανική εμφάνιση, τον εξαιρετικό κινητήρα και το «γρήγορο» και στιβαρό πλαίσιο. Στην καθημερινή μετακίνηση δεν θα χρειαστεί να κάνετε συμβιβασμούς, πέραν του μικρού κοψίματος του τιμονιού, ενώ και στο ταξίδι, αν σεβαστείτε τη γύμνια του, δεν θα σας απογοητεύσει. Τέλος, σε δρόμο με στροφές θα ακολουθήσει τις ορέξεις σας χωρίς δεύτερη σκέψη παρουσιάζοντας ένα από τα καλύτερα πρόσωπα της κατηγορίας.

Τι να προσέξετε
Ο κινητήρας του Street Triple αποδείχθηκε ιδιαίτερα αξιόπιστος στο πέρασμα του χρόνου και δεν πρόκειται να σας απασχολήσει. Εξάλλου, λόγω των περιορισμένων μοντέλων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε το ιστορικό τους μέσω της ελληνικής αντιπροσωπείας.

Τι να αλλάξετε
Αν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε το Street Triple στο κέντρο της πόλης και επιθυμείτε υψηλότερα επίπεδα άνεσης, τότε ένα σετ ρυθμιζόμενα μαρπσιέ και λίγο περισσότερο υλικό στη σέλα θα βελτιώσουν θεαματικά τα επίπεδα άνεσης, ενώ θα βγείτε ωφελημένοι και στο ταξίδι.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 3Κ, Υ/Ψ, 12β
Κυβισμός (κ.εκ.) 675
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.) 106/ 11.700
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 7,03/9.100
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 17,4
Κατανάλ. (λτ./100 χλμ.) 6,2
Τελική (χλμ./ώρα) 243
Εκκίνηση Μίζα 
Μήκος (χλστ.) 2.030
Πλάτος (χλστ.) 736
Ύψος σέλας (χλστ.) 800
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.395
Βάρος (κιλά) 167
Ελαστικό μπροστά 120-70/17
Ελαστικό πίσω 180/55-17
Φρένα μπροστά 2Δ, 308 χλστ.
Φρένα πίσω Δ, 220 χλστ
Τιμή 5.150-6.800 ευρώ

 

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ