Στο δρόμο: Μαχητής παντός δρόμου
Τo Adventure είναι πραγματικά μια απολαυστική μοτοσικλέτα παντός δρόμου. Η συγκέντρωση των μαζών χαμηλά του χαρίζει εκπληκτική ευελιξία, τόσο στην πόλη, όσο και στο αγαπημένο του πεδίο δράσης, τους επαρχιακούς δρόμους. Εκεί το KTM θα πάρει γενναίες κλίσεις και θα διαγράψει τις καμπές με απόλυτη ασφάλεια προσφέροντας άμεση και ακριβή πληροφόρηση. Η ποικιλία στην πρόσφυση του οδοστρώματος απλά θα προσθέσει στην απόλαυση του αναβάτη. Στην εθνική, κινείται αξιοπρεπώς δικάβαλο και φορτωμένο, με 160-170 χλμ./ώρα παραμένοντας ακλόνητο και σε υψηλότερες ταχύτητες. Στο χωμάτινο έδαφος το Adventure βρίσκεται απλά στο στοιχείο του με τη θέση οδήγησης να επιτρέπει την όρθια στάση. Η εκδρομική οδήγηση γίνεται απολαυστικά, με το σύνολο να μην επηρεάζεται από τις ανωμαλίες χάρη στις προοδευτικές αναρτήσεις και το στιβαρότατο πλαίσιο. Τα δύο τελευταία επιτρέπουν και παιχνίδια, όπως σούζες και άλματα που δεν «πληγώνουν» τη μοτοσικλέτα. Κοινή πηγή διασκέδασης σε όλα τα παραπάνω είναι ο απολαυστικός σε απόδοση και ιδιαίτερα εύστροφος δικύλινδρος κινητήρας. Πλούσια ροπή από το αρχικό άνοιγμα του γκαζιού, ομαλή επιτάχυνση και διαρκές τράβηγμα μέχρι τα κόκκινα, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά ενός μοτέρ που ικανοποιεί απόλυτα με την απόκριση και τις επιδόσεις που προσφέρει.
Συμπέρασμα: Σίγουρη επιλογή
Με μία καρδιά διαμάντι και ένα ολοκληρωμένο πακέτο όσον αφορά στις αναρτήσεις και στο πλαίσιο, το Adventure είναι μια μοτοσικλέτα με τεράστιες δυνατότητες για τουρισμό εντός και εκτός συνόρων από την άσφαλτό ή τον χωματόδρομο. Έχει ελαφριά αίσθηση, παρά τον όγκο του, και άνεση για τις καθημερινές μετακινήσεις, οι οποίες γίνονται πολύ σβέλτα και με ασφάλεια ενώ διαθέτει και άριστο στήσιμο για να απολαύσετε τα στροφιλίκια, με τα τιμόνια κάτω. Όσο για οδήγηση στο χώμα, είναι απλά το καλύτερο της κατηγορίας.
Τι να προσέξετε
Σε γενικές γραμμές η ποιότητα κατασκευής του Adventure κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα με τα πλαστικά του να δείχνουν ιδιαίτερα ανθεκτικά στο πέρασμα του χρόνου. Αρκετοί ιδιοκτήτες πήγαν τη μοτοσικλέτα τους και στο χώμα, οπότε ένας κλασικός και διεξοδικός έλεγχος λογικά θα αναδείξει οποιοδήποτε πρόβλημα.
Τι να αλλάξετε
Για όσους ξεπερνούν σε ύψος τα 1,80 μ. και τους αρέσει να ταξιδεύουν με περισσότερα από 160 χλμ./ώρα στο κοντέρ τους, η ψηλότερη εργοστασιακή ζελατίνα από τη λίστα των αξεσουάρ της KTM θεωρείται μία λογική αλλαγή. Πολύ καλή προσθήκη είναι και η σέλα gel της αυστριακής εταιρείας.
Ο ανταγωνισμός
BMW R1200GS
Τo R1200GS είναι επίσης ένα από τα μοντέλα της κατηγορίας που μπορούν τα κάνουν όλα καλά. Στη σέλα του θα ταξιδέψετε γρήγορα και άνετα στην εθνική φορτωμένος και δικάβαλο με την προστασία από τον αέρα να βρίσκεται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα. Με ταχύτητα θα κινηθείτε και στον επαρχιακό δρόμο με το μπροστινό σύστημα της ανάρτησης να απαιτεί απλά κάποιο χρόνο εξοικείωσης όσον αφορά στην πληροφόρηση που δίνει. Ξεχωρίζει επίσης για την υψηλή ποιότητα κατασκευής αλλά και τις δυνατότητές του στο χώμα.
Moto Guzzi Stelvio 1200 4V
Το mega on-off της ιταλικής εταιρίας είναι ένας άριστος ταξιδευτής με την εξαιρετική του σέλα να προσφέρει πολύ υψηλά επίπεδα άνεσης, τόσο για τον αναβάτη, όσο και τον συνεπιβάτη. Το Stelvio είναι αρκετά απολαυστικό και σε δρόμο με στροφές. Το ιδιαίτερα φαρδύ τιμόνι προσφέρει πολύ καλό μοχλό και επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει πολύ γρήγορα κλίσεις, ενώ το άκαμπτο πλαίσιο και οι ποιοτικές αναρτήσεις επιτρέπουν μεγάλες ταχύτητες μέσα στη στροφή. Άνετο και ασφαλές στη διάσχιση χωματόδρομων.