Τα μικρά Sportster μπορούν να χαρακτηριστούν ως οι εισαγωγικές μοτοσικλέτες για τα μοντέλα της αμερικάνικης εταιρείας όντας τα μικρότερα σε κυβισμό και μακράν τα πιο ευκολοδήγητα. Ακόμη και αν κάποιος κάνει το…σωστό και δεν τα συγκρίνει με τα μεγαλύτερα Harley-Davidson, αλλά με μοντέλα άλλων εταιριών πάλι θα αποκομίσει την εντύπωση μίας πολύ φιλικής στην οδήγηση μοτοσικλέτας που μπορεί να οδηγηθεί ακόμη και από αρχάριους αναβάτες χωρίς κανένα πρόβλημα. Κύριο χαρακτηριστικό των μικρών Sportster αλλά και της έκδοσης Iron που βλέπετε είναι η άνεση και η χρηστικότητα που προσφέρουν. Οι αναρτήσεις είναι προσανατολισμένες στην άνεση και δεν αφήνουν πολλά περιθώρια σον αναβάτη για το κάτι παραπάνω σε δρόμο με στροφές, ενώ κάτι ανάλογο ισχύει και για τα φρένα που απλά ικανοποιούν με την απόδοσή τους. Ωστόσο, αυτά τα δύο μπορούν πολύ εύκολα να αλλάξουν με κάποια από τα χιλιάδες aftermarket αξεσουάρ που κυκλοφορούν για τις αμερικάνικες μοτοσικλέτες. Έτσι θα κάνετε και τα πρώτα σας βήματα στο χώρο του customizing, το Α και το Ω, δηλαδή για έναν κάτοχο Harley-Davidson. Καλό ψάξιμο!
| XL883N Iron 883 | |
| Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
| Κινητήρας | 4T, 2Κ, A/Ψ,2Β |
| Κυβισμός (κ.εκ.) | 883 |
| Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). | 76,2X96,8 |
| Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 7,14/3.750 |
| Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
| Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 12,5 |
| Βάρος (κιλά) | 251 |
| Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
| Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό κλειστό |
| Αναρτήσεις Ε | Συμβατικό πιρούνι |
| Αναρτήσεις Π | Δύο αμορτισέρ |
| Τροχοί-Ελαστικά | |
| Ελαστικό Ε | 100/90-19’’ |
| Ελαστικό Π | 150/80-16’’ |
| Διαστάσεις | |
| Μήκος (χλστ.) | 2.245 |
| Ύψος σέλας (χλστ.) | 735 |
Suzuki GSX-8T: Με Νέο-Ρετρό σχεδιασμό από τα 60ς και νέο κινητήρα 83 ίππων
Πόσο συμβατά είναι τα όρια ταχύτητας με τη σημερινή πραγματικότητα;
Italjet Roadster 400: Με ρετρό-φουτουριστικό σχεδιασμό, 41,5 ίππους και DLAS μπροστινό
Moto Morini Rumble 2026: Νέο bobber 350 V-Twin με vintage underground χαρακτήρα
Future Eyes X80: Ελαφριοί και ανθεκτικοί LED προβολείς με ισχύ 120W
Ταξινομήσεις δεκάμηνου - Top 20 μοτοσυκλετών: CFMOTO 450MT πρωτιά με διαφορά
Ταξινομήσεις δεκάμηνου - Top 30 Scooter: Τα πιο δημοφιλή μοντέλα από Ιανουάριο έως Οκτώβριο
Ταξινομήσεις δεκαμήνου - Top 10 παπιών: Πρωταγωνιστές Daytona & Honda
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Οκτωβρίου 2025: Η CFMOTO 450MT οδηγεί το Top 10
Ταξινομήσεις scooter Οκτωβρίου - Top 10: Το Zontes G368 συνεχίζει να σαρώνει!
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.