…ή για να το θέσουμε καλύτερα από την διακριτική «κακία» της Softail Slim στην απόλυτη εξωστρέφεια του Seventy Two.
Αν με το Softail υπάρχει μία πιθανότητα στις 100 να περάσετε απαρατήρητος, με το νέο μεγάλο Sportster αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Τα κεφάλια των ανυποψίαστων περαστικών μάλλον δεν θα γυρίσουν λόγω των ήσυχων εξατμίσεων. Ωστόσο, το βλέμμα θα μείνει καρφωμένο πάνω στην αμερικάνικη μοτοσικλέτα, καθώς αυτή απομακρύνεται, για δύο λόγους. Ο πρώτος βρίσκεται στο mini ape τιμόνι με το οποίο είναι εξοπλισμένη, που της δίνει οπτικά ύψος, και αναβιώνει παράλληλα τη 10ετία του 70, τη χρυσή 10ετία για τα μοντέλα chopper. Ο δεύτερος είναι φυσικά οι…τόνοι νίκελ που κάνουν την εμφάνισή τους, τόσο στο μοτέρ και τις εξατμίσεις, όσο και στους τροχούς που φέρουν ελαστικά με λευκές λωρίδες στους ώμους τους. H μοτοσικλέτα έκανε εντύπωση ακόμη και σε έναν κύριο, κάτοχο…Bentley Continental GT, ο οποίος, αφού σταμάτησε για λίγα δευτερόλεπτα δίπλα μου για να επεξεργαστεί το Seventy Two δεν παρέλειψε να μου δώσει το “thumbs up”. Αφού εγκρίνει και αυτός τα λόγια περιττεύουν. Ο λεπτός εμπρόσθιος τροχός των 21 ιντσών κάνει την εμφάνιση ακόμη πιο αυθεντική και το μαύρο ματ χρώμα του κλασικού “peanut” ρεζερβουάρ, των φτερών (το πίσω «κομμένο» στα πρότυπα των chopper) και του δοχείου λαδιού δημιουργεί μία ακόμη πιο έντονη αντίθεση με τα υπόλοιπα απαστράπτοντα μεταλλικά μέρη. Αν σας αρέσουν οι αντιθέσεις και το χρώμιο και είστε λάτρης της chopper σχολής, τότε μάλλον θα το λατρέψετε το Seventy Two.
XL1200V Seventy Two | |
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4T, 2Κ, A/Ψ,2Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.202 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). | 88,9X96,8 |
Συμπίεση (:1) | |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 9,78/3.500 |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 7,9 |
Βάρος (κιλά) | 247 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό κλειστό |
Αναρτήσεις Ε | Συμβατικό πιρούνι 41,3 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π | Δύο αμορτισέρ |
Διαδρομή | Δ.Α. |
Φρένα Ε (χιλ.) | Δ 2πίστονη |
Φρένα Π (χιλ.) | Δ Μονοπίστονη |
Τροχοί-Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | Δ.Α./90-21’’ |
Ελαστικό Π | 150/80-16’’ |
Διαστάσεις | |
Μήκος (χλστ.) | 2.275 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.524 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 710 |
Ducati Panigale V4 R 2026: Ανανεωμένη με MotoGP αεροδυναμική και νέο ψαλίδι
QJMotor MTX 300: Το νέο GT scooter των 25 ίππων έφτασε στην Ευρώπη
«Γιατί πρέπει να εξηγώ κάθε μέρα ότι η μηχανή δεν πέφτει μόνη της;»
BMW F450GS: Με χειροκίνητο ή ημι-αυτόματο κιβώτιο το μικρό GS του 2025
TAILG F52: Προσιτό ακόμα και χωρίς επιδότηση στα 1398 ευρώ!
Κινούμαι Ηλεκτρικά 4 : Έρχεται ο νέος κύκλος επιδότησης – Έξω τα ηλεκτρικά πατίνια
Yamaha R1 (1998): Η μοτοσυκλέτα που άλλαξε για πάντα την έννοια της χιλιάρας
200άρια scooter με τη χαμηλότερη κατανάλωση
QJiang BQ: Νέο ηλεκτρικό scooter με εκκεντρικό σχεδιασμό!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr