…ή για να το θέσουμε καλύτερα από την διακριτική «κακία» της Softail Slim στην απόλυτη εξωστρέφεια του Seventy Two.
Αν με το Softail υπάρχει μία πιθανότητα στις 100 να περάσετε απαρατήρητος, με το νέο μεγάλο Sportster αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Τα κεφάλια των ανυποψίαστων περαστικών μάλλον δεν θα γυρίσουν λόγω των ήσυχων εξατμίσεων. Ωστόσο, το βλέμμα θα μείνει καρφωμένο πάνω στην αμερικάνικη μοτοσικλέτα, καθώς αυτή απομακρύνεται, για δύο λόγους. Ο πρώτος βρίσκεται στο mini ape τιμόνι με το οποίο είναι εξοπλισμένη, που της δίνει οπτικά ύψος, και αναβιώνει παράλληλα τη 10ετία του 70, τη χρυσή 10ετία για τα μοντέλα chopper. Ο δεύτερος είναι φυσικά οι…τόνοι νίκελ που κάνουν την εμφάνισή τους, τόσο στο μοτέρ και τις εξατμίσεις, όσο και στους τροχούς που φέρουν ελαστικά με λευκές λωρίδες στους ώμους τους. H μοτοσικλέτα έκανε εντύπωση ακόμη και σε έναν κύριο, κάτοχο…Bentley Continental GT, ο οποίος, αφού σταμάτησε για λίγα δευτερόλεπτα δίπλα μου για να επεξεργαστεί το Seventy Two δεν παρέλειψε να μου δώσει το “thumbs up”. Αφού εγκρίνει και αυτός τα λόγια περιττεύουν. Ο λεπτός εμπρόσθιος τροχός των 21 ιντσών κάνει την εμφάνιση ακόμη πιο αυθεντική και το μαύρο ματ χρώμα του κλασικού “peanut” ρεζερβουάρ, των φτερών (το πίσω «κομμένο» στα πρότυπα των chopper) και του δοχείου λαδιού δημιουργεί μία ακόμη πιο έντονη αντίθεση με τα υπόλοιπα απαστράπτοντα μεταλλικά μέρη. Αν σας αρέσουν οι αντιθέσεις και το χρώμιο και είστε λάτρης της chopper σχολής, τότε μάλλον θα το λατρέψετε το Seventy Two.
XL1200V Seventy Two | |
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4T, 2Κ, A/Ψ,2Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.202 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). | 88,9X96,8 |
Συμπίεση (:1) | |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 9,78/3.500 |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 7,9 |
Βάρος (κιλά) | 247 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό κλειστό |
Αναρτήσεις Ε | Συμβατικό πιρούνι 41,3 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π | Δύο αμορτισέρ |
Διαδρομή | Δ.Α. |
Φρένα Ε (χιλ.) | Δ 2πίστονη |
Φρένα Π (χιλ.) | Δ Μονοπίστονη |
Τροχοί-Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | Δ.Α./90-21’’ |
Ελαστικό Π | 150/80-16’’ |
Διαστάσεις | |
Μήκος (χλστ.) | 2.275 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.524 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 710 |
Pirelli Scorpion Trail IIΙ 90/90-21 & 150/70-17
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 190/50-17
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Σέλα για Yamaha N-MAX 155 και Honda PCX 125 / 150
Suzuki Burgman Street 125EX - Test
Ασυνήθιστο μπροστινό σύστημα σε custom μοτοσυκλέτα Yamaha
Pro-Race εμπρόσθια δισκόπλακα με αισθητήρα ABS για Sym VF 185
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
YSS kit αναβάθμισης εμπρόσθιου συστήματος για Honda Forza 300 / 350
Abus κλειδαριά – πέταλο ασφαλείας Granit
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr