• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Χάρη στους δύο μπροστινούς τροχούς, το Yourban σου δίνει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στη στροφή, ακόμη και σε βρεγμένο ή κακό οδόστρωμα.

Το Yourban, μόλις έχει μπει στο συνεργείο και…περιμένει υπομονετικά τον μηχανικό για την πραγματοποίηση αυτού του πρώτου service.

Έξω το παλιό λάδι το οποίο αντικαταστάθηκε από φρέσκο μαζί φυσικά και με νέο φίλτρο λαδιού.

Φρέσκο λαδάκι και για το φυγοκεντρικό. Η αλλαγή πραγματοποιείται με σύριγγα αφού χρειάζονται ακριβώς 250 ml.

Το αυτοκόλλητο ανακλαστικό και μία από τις βίδες που συγκρατούν τον λασπωτήρα ήταν οι…απώλειες σε αυτά τα πρώτα 1.100 χλμ. Λογικά και οι τελευταίες!

Έλεγχος στο μπουζί, στην πίπα αλλά και το καλώδιό του για τυχόν φθορές. Γενικότερα πραγματοποιήθηκε σχολαστικός έλεγχος σε όλο το scooter αλλά και μικρορυθμίσεις.

Κατά τη διάρκεια του service πραγματοποιήθηκε, μεταξύ άλλων, και τυπικός έλεγχος στο ψυκτικό υγρό και τη στάθμη του για τυχόν διαρροές. Όλα καλά και εκεί.

Ένας τελευταίος έλεγχος στα ηλεκτρικά του Yourban απλά απέδειξε ότι όλα βρίσκονται σε τάξη.

Διανυθέντα χιλιόμετρα: 1.130, μέση κατανάλωση: 4,77 λίτρα ανά 100 χλμ.

Piaggio MP3 Διαρκείας: Το πρώτο Service

Η ώρα έφτασε για το πρώτο service του Piaggio MP3 Yourban και εμείς σαν καλοί ιδιοκτήτες-έστω και προσωρινοί-το πήγαμε στον επίσημο συνεργάτη της ελληνικής αντιπροσωπείας «Francesco».

 
Τα χιλιόμετρα είχαν ξεπεράσει ελαφρώς τα 1.000 (1.130 για την ακρίβεια) αλλά αυτό κανένα πρόβλημα δε δημιούργησε στο Yourban που έδειχνε ότι μπορούσε να κάνει άλλα τόσα προτού χρειαστεί φροντίδα. Το πρώτο service, πάντως, επιβάλλεται να πραγματοποιείται σε αυτά τα πρώτα κρίσιμα χιλιόμετρα, από τους περισσότερους κατασκευαστές. Έτσι, ο μηχανικός μπορεί να ελέγξει πώς πηγαίνει, όχι μόνο ο κινητήρας αλλά και το γενικότερο στρώσιμο/μοντάρισμα (μετάδοση, φρένα) του δίκυκλου και να αποτρέψει οποιαδήποτε βλάβη από αστοχία υλικού ή αμέλεια του ιδιοκτήτη.

Τι είδαμε, λοιπόν, σε αυτό το πρώτο service; Αυτό ακριβώς που περιμέναμε. Το Yourban κατάφερε να περάσει αυτή τη «δοκιμασία» in flying colors που λένε και οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι, δηλαδή με άριστα. Το λαδάκι του κινητήρα βγήκε πεντακάθαρο, όπως πεντακάθαρο ήταν και το λάδι του φυγοκεντρικού. Αφού αλλάξαμε τα λάδια και φίλτρο λαδιού, ακολούθησε σχολαστικός έλεγχος σε όλο το scooter που κράτησε και περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη εργασία πάνω στο Yourban. Πλαστικά, δίσκοι, δαγκάνες μανέτες, ποδόφρενο, τιμόνι (ρουλεμάν), όλα μα όλα εξετάστηκαν και ό,τι χρειάστηκε να ρυθμιστεί, ρυθμίστηκε. Κατά τη διάρκεια αυτού του ελέγχου ανακαλύψαμε πως το αυτοκόλλητο ανακλαστικό στη βάση της πινακίδας είχε…δραπετεύσει, ενώ το ίδιο είχε κάνει και μία από τις βίδες του λασπωτήρα. Περιττό να πούμε πως αμφότερα αντικαταστάθηκαν.

Μετά από όλα αυτά, ακολούθησε και ένας προληπτικός έλεγχος στα ηλεκτρικά του Yourban με το διαγνωστικό του εγκεφάλου, στην περίπτωση που μας είχε ξεφύγει κάτι. Έπειτα έγινε και η παραδοσιακή δοκιμαστική βόλτα από τον μηχανικό του συνεργείου κ.Καραγιάννη και μετά το Yourban μας παραδόθηκε φρέσκο-φρέσκο και έτοιμο για νέες περιπέτειες.

Το πρώτο service με μία ματιά
-Έλεγχος και ρύθμιση γκαζιέρας
-Φίλτρο λαδιού κινητήρα (αλλαγή)
-Λάδι κινητήρα (αλλαγή)
-Λάδι φυγοκεντρικού (αλλαγή)
-Έλεγχος στάθμης υγρού φρένων
-Έλεγχος μπαταρίας
-Έλεγχος ηλεκτρικού συστήματος
-Έλεγχος ψυκτικού υγρού
-Έλεγχος στα τακάκια
-Έλεγχος στο σύστημα που κλειδώνει τους τροχούς
-Γενικός έλεγχος σε βίδες, παξιμάδια κ.λ.π.

Κόστος service
Το συνολικό κόστος για αυτό το πρώτο service ανήλθε στα 66,70 ευρώ με Φ.Π.Α. Στην τιμή αυτή περιλαμβάνονται και 800 ml φρέσκου λαδιού για τον κινητήρα που επιστρέφεται στον κάτοχο αφού δεν χρησιμοποιείται στο μοτέρ. Να σημειωθεί ότι ο χρόνος, για όλες τις εργασίες συντήρησης, δεν ξεπέρασε τα 45 λεπτά.

Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα
Μια χαρά, λοιπόν, τα κατάφερε το μοντέλο της Piaggio σε αυτά τα πρώτα 1.000 χλμ. τα οποία δεν είναι παρά μόνο η αρχή. Σύντομα θα προικίσουμε το Yourban με γνήσια αξεσουάρ της Piaggio από την ελληνική αντιπροσωπεία (ψηλότερη ζελατίνα και top box). Έτσι θα δούμε πόσο πιο πρακτικό μπορεί να γίνει το ιταλικό τρίκυκλο αλλά και κατά πόσο (και αν) τα συγκεκριμένα αξεσουάρ επηρεάζουν τη συμπεριφορά του αλλά και την κατανάλωση βενζίνης. Επίσης, από εδώ και στο εξής θα πάψουμε να είμαστε τόσο ευγενικοί μαζί του, αφού και η περίοδος στρωσίματος έφτασε και επίσημα στο τέλος της. Μείνετε συντονισμένοι.

Διανυθέντα χιλιόμετρα: 1.130
Μέση κατανάλωση: 4,77 λίτρα ανά 100 χλμ.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ