(1): Ποιο είναι το νόημα των προηγούμενων παραγράφων; Ότι, όσον αφορά στα παπιά και τις ικανότητές τους, δε χρειάζεται να κρατάς μικρό καλάθι. Αυτό κάνει και ο αναβάτης της φωτογραφίας, με πολλά και μεγάλα καλάθια! Από τη μία, δεν έχει να ανησυχήσει πολύ για το βάρος του φορτίου του, αλλά αν πιάσει αέρας, τον βλέπουμε να απογειώνεται.
(2): Ένα καλάθι, αλλά πολύ μεγαλύτερο βάρος για το συμπαθές παπί της φωτογραφίας. Δεν ξέρουμε να σας πούμε για το ζύγισμα και τη συμπεριφορά του παπιού, αλλά ο τύπος φαίνεται να κουβαλά όχι εμπόρευμα, αλλά ολόκληρό το κατάστημά του!
(3): Το αντίστοιχο γίνεται κι εδώ. Μάλλον πρόκειται για κατάστημα με είδη προικός κτλ. Από τη μία, είμαστε αναγκασμένοι να ψέξουμε τον αναβάτη της φωτογραφίας, μιας και τόσος όγκος επηρεάζει αρνητικά την ορατότητα και την ισορροπία του παπιού. Από την άλλη, όμως, σπάνια συναντάς πιο ορατό παπί! Σίγουρα ο συγκεκριμένος δεν έχει ακούσει ποτέ τη φράση «συγγνώμη, φιλαράκι, δε σε είδα» από οδηγό αυτοκινήτου!
(4): Αν το δίτροχο κατάστημά σας διαθέτει και υπαλλήλους, αναγκαστικά θα πρέπει να θυσιάσετε τις μεταφορικές δυνατότητες του παπιού σας και για λογαριασμό τους, σωστά; Μπορεί το συγκεκριμένο παπί να έχει «κάτσει» λίγο από το βάρος (παρατηρήστε τα λάστιχα), αλλά, όπως φαίνεται και από τη σχάρα στη μάσκα, οι μεταφορικές του δυνατότητες δεν έχουν εξαντληθεί!
(5): Το ίδιο συμβαίνει και με το παπί της φωτογραφίας, αλλά με σαφώς μεγαλύτερο φορτίο! Αναρωτιόμαστε, αν σε αυτές τις χώρες τα παπιά συνοδεύονται και από δελτία Τύπου που αναφέρουν, για παράδειγμα, «μπορεί ο ανταγωνισμός να καυχιέται ότι μπορεί να μεταφέρει δύο άτομα και δύο σακιά, αλλά το δικό μας παπί μεταφέρει δύο άτομα και 64 τσαμπιά μπανάνες»!
(6): Βέβαια, καλό είναι να κουβαλάς τόσο εμπόρευμα και τον συνεργάτη σου μαζί, αλλά, δε μπορεί, κάπου θα θεωρείται παράνομο τόσο βάρος. Σε αυτές τις χώρες ή επαρχίες, η λύση είναι διαφορετική. Ο συνεπιβάτης δεν κάθεται πάνω, αλλά μέσα στα πράγματα! Και περνάς απαρατήρητος, σφυρίζοντας αδιάφορα.
(7): Μια άλλη απορία που δε μπορεί παρά να σου δημιουργηθεί, βλέποντας όλα αυτά, είναι γιατί οι μπροστινοί τροχοί των συγκεκριμένων παπιών δεν είναι μονίμως στραμμένοι προς τον ουρανό! Και αυτό ίσως να εξηγείται από το άδειο ή μισοάδειο καλάθι της μάσκας που βλέπουμε στις τρεις τελευταίες φωτογραφίες. Ίσως να παραμένει άδειο και να γεμίζει πέτρες, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και σούζας.
Αν αύριο έπρεπε να πάρεις ηλεκτρικό… τι θα διάλεγες πρώτα;
EICMA 2025 - Wottan Crossover V400: Adventure Scooter με 35 ίππους
EICMA 2025 – YADEA GT25: Τελική ταχύτητα στα 50χλμ/ω και έκδοση «delivery»
EICMA 2025 - Lifan Starship 6: Mega Tourer με V-twin 53,6 ίππων
Yamaha Tracer 9 2025: Με 119 ίππους και πλήρη ηλεκτρονικό εξοπλισμό στα 12.990 ευρώ
Test Givi H80.1 Carbon: Ελαφρύ Adventure κράνος με εξαιρετική αεροδυναμική
Βουλγαρία: Τελειώνουν τα αποθέματα καυσίμου!
Μπαταρία μοτοσυκλέτας: Πώς να μην την αλλάζεις κάθε χρόνο
REPSOL Qualifier Cleaner & Polish 400ml
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.