LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Νέο Honda RS 750

Το νέο RS 750, ακροβατεί στα όρια μεταξύ custom και roadster και χαρακτηρίζεται από τη Honda ως all-rounder. Mε σαφείς σχεδιαστικές επιρροές από τη custom κατηγορία, αλλά χωρίς να είναι ακραίο σε γεωμετρία και…νίκελ, προσφέρεται για χαλαρές βόλτες αλλά και γενική χρήση.

 
Απλότητα και ουσία. Αυτές οι δύο έννοιες φαίνεται ότι αποτέλεσαν τους άξονες γύρω από τους οποίους κινήθηκαν οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές που δημιούργησαν το RS 750. O κινητήρας του είναι ένας υγρόψυκτος V2 με χωρητικότητας 745 κ.εκ. και απόδοση 42 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 6,3 Kg-m στις 3.250 σ.α.λ. Για την τροφοδοσία έχει επιλέγει ψεκασμός PGM-FI και η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα. Σε ότι αφορά στις αναρτήσεις, αποτελούνται από πιρούνι διαμέτρου 41 χλστ. μπροστά και από διπλά αμορτισέρ πίσω, ενώ στα φρένα συναντάμε μονό δίσκο διαμέτρου 296 χλστ. μπροστά και δίσκο διαμέτρου 180 χλστ. πίσω. Μπορεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά να μην ενθουσιάζουν, αλλά το RS δεν φτιάχτηκε ούτε για να βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά ούτε και γα να χρησιμοποιείται ως μέσο επίδειξης σε trendy στέκια. Είναι μια απλή μοτοσικλέτα για όσους αρέσκονται σε χαλαρές μετακινήσεις και βόλτες και το μόνο που περιμένουμε για να ολοκληρωθεί το «πακέτο» είναι μια αντιστοίχως χαλαρή τιμή.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ