Η άνετη σέλα και το μαλακό setup των αναρτήσεων, που αποσβαίνουν λακκούβες και σαμάρια, κάνουν εύκολη του ζωή του αναβάτη που θα βρεθεί να οδηγεί το Agility 16+. Το scooter της Kymco μπορεί να μην κοπανάει, αλλά θέλει προσοχή σε βρεγμένο και γλιστερό οδόστρωμα, καθώς τα σκληρά ελαστικά πρώτης διαλογής δεν είναι για πολλά.Η τελική των 100χλμ, δεν ευνοεί την κίνηση σε ανοιχτούς δρόμους, όμως στο αστικό πεδίο διεκπεραιώνει άνετα κάθε είδους αποστολή. Σύμμαχος το κοφτερό τιμόνι που διευκολύνει στους ελιγμούς στην κίνησης, αποτελώντας έναν αξιόπιστο καθημερινό σύντροφο. Κραδασμοί, τριγμοί και συντονισμοί είναι λέξεις άγνωστες για το Medley, που ξεχωρίζει για την πολιτισμένη λειτουργία του. Ανεβάζει χιλιόμετρα με γραμμικό τρόπο και θα δει εύκολα τα 110χλμ στο κοντέρ. Οι αναρτήσεις προσφέρουν ικανοποιητική απόσβεση, διατηρώντας τη σταθερότητα και τη συνοχή του συνόλου. Τα φρένα σταματάνε το scooter από οποιαδήποτε ταχύτητα, ενώ το ABS εντυπωσιάζει με τη λειτουργία του. Το τιμόνι κόβει αρκετά, ώστε να διευκολύνει τους ελιγμούς στην κίνηση, την ώρα που η κατανάλωση των 3 λίτρων/100χλμ είναι αρκετά οικονομική. Το N-MAX έχει το πλέον κοφτερό τιμόνι από τα τέσσερα και σε συνδυασμό με τον δυνατό κινητήρα του, που θα δει εύκολα 120χλμ σε ανοιχτό δρόμο, είναι μια επιλογή για απαιτητικούς αναβάτες. Αυτό έχει αντίκτυπο στην σφιχτή ανάρτηση, που μπορεί να κουράσει σε συνεχόμενες ανωμαλίες του δρόμου και στην ελλιπή προστασία από τον αέρα, που υπολείπεται σε σχέση με τα άλλα 3 scooter. Αυτά δεν αμαυρώνουν την καλή συμπεριφορά του Ν-ΜΑΧ, που εμπνέει εμπιστοσύνη σε όλες τις συνθήκες. Το Symphony είναι το μοναδικό της παρέας με 16αρηδες τροχούς μπρος πίσω και καταφέρνει να πατά γερά στην άσφαλτο, βοηθώντας τον αναβάτη να κινηθεί με ταχύτητα και αυτοπεποίθηση. Η ποιότητα κύλισης είναι αναβαθμισμένη και το κόψιμο του τιμονιού θα εκτιμηθεί στην κυκλοφοριακή κίνηση. Η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων μπορεί να ταλαιπωρήσει τον αναβάτη όταν περνά από μεγάλες ανωμαλίες, διατηρεί όμως το scooter απόλυτα σταθερό στα χιλιόμετρα. Τα παραπάνω στοιχεία, καθιστούν μάλιστα το Symphony το πρώτο σε πωλήσεις στα δίκυκλα οχήματα!
Οι παλιότερες είναι καλύτερες;
Είναι απαραίτητα τα riding modes ή ούτε που τα χρησιμοποιείς;
Test Scorpion-Exo R1 Evo II Air Carbon: Ελαφρύ & αθόρυβο, το απόλυτο sport κράνος της Scorpion
Το νέο track kit της Kramer "αλλάζει" την KTM 1390 Super Duke R
Νοίκιασε scooter από την Αθήνα και πήγαινε διακοπές χωρίς άγχος!
BMW R1100 Cafe Racer: Η κλασική εικόνα με μοντέρνα βάση
Ελαστικά Michelin Power Shift 120/70-17 & 160/60-15 για scooter
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγη;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025
Γιατί φίλε Babis το λες αυτό; Μπορείς να πεις 2 λόγια γιατί παπί και όχι σκούτερ για πόλη;
Νομίζω ότι ένα παπί είναι καλύτερο στην πόλη ,έχω σκούτερ και ξέρω