Οι λύσεις που επιλέχθηκαν και από τις τέσσερις εταιρίες, είναι δοκιμασμένες και συνάμα ουσιαστικές. Στην περίπτωση του πλαισίου η επιλογή του ατσάλινου σωληνωτού, προσφέρει καλύτερη συγκέντρωση μαζών χαμηλά και κοντά στο κέντρο βάρους και προσφέρει στα scooter, μεγαλύτερη ευελιξία και σταθερότητα. Στον τομέα των αναρτήσεων θα βρούμε συμβατικά πιρούνια στον εμπρός τροχό, που συνδυάζονται με διπλά αμορτισέρ στον πίσω τροχό, που δίνουν δυνατότητα ρύθμισης ως προς την προφόρτιση. Οι διαφοροποιήσεις έχουν να κάνουν με τον τομέα της πέδησης, όπου το Agility έχει ένα δίσκο 260χιλ.στον εμπρός τροχό που συνεργάζεται με μονοπίστονη δαγκάνα και κρίνονται ικανοποιητικά. Η Piaggio επέλεξε για το Medley δίσκους 260χιλ και 240χιλ για εμπρός και πίσω με διπίστονες δαγκάνες και στους δύο τροχούς. Το ABS της Bosch είναι εντυπωσιακό σε ότι αφορά την ταχύτητα εμπλοκής και απεμπλοκής του συστήματος. Τα φρένα του N-MAX, αποτελούνται από δίσκους 230χιλ με μονοπίστονες δαγκάνες και στους δύο τροχούς. Το δικάναλο ABS, κάνει άψογη δουλειά στους γλιστερούς δρόμους της πόλης. Αρκετά καλά τα φρένα του Symphony, που αποτελούνται από δίσκο 260χιλ με διπίστονη δαγκάνα για εμπρός και δίσκο 240χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα για πίσω. Το CBS είναι το σύστημα της Sym που πετυχαίνει τη σωστή κατανομή της πέδησης μεταξύ των δύο τροχών.
KTM 390 Adventure: Οδηγούμε και συγκρίνουμε τα νέα R, X και το SW MY24
A2 Adventure μοτοσυκλέτες με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα
Ducati Monster 2026: Αποκαλύφθηκε το νέο «τέρας» της Ducati με 111 άλογα
Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στο Benelli Moto Hellas Club ( Αποτελέσματα )
Morbidelli T352X: Νέο adventure 350 κυβικών με ιταλικό ταμπεραμέντο και 41 ίππους
KYMCO AK575 Premium 2025: Με νέο κινητήρα Euro 5+ 52,4 ίππων και 3 χρόνια εγγύηση
Yamaha Ténéré 700 Explore: Με νέα μειωμένη τιμή στα 11.400 ευρώ
Test Μεταχειρισμένου: Yamaha Tracer 900 (2015-2019)
Triumph Bonneville Bobber 2026: Έρχεται με νέα σχεδίαση και πλήρες ηλεκτρονικό εξοπλισμό
QJ Motor SRT 800RX: Θα παρουσιαστεί στην EICMA - φήμες ότι θα κοστίζει κάτω από 9.000 ευρώ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Γιατί φίλε Babis το λες αυτό; Μπορείς να πεις 2 λόγια γιατί παπί και όχι σκούτερ για πόλη;
Νομίζω ότι ένα παπί είναι καλύτερο στην πόλη ,έχω σκούτερ και ξέρω