Οι λύσεις που επιλέχθηκαν και από τις τέσσερις εταιρίες, είναι δοκιμασμένες και συνάμα ουσιαστικές. Στην περίπτωση του πλαισίου η επιλογή του ατσάλινου σωληνωτού, προσφέρει καλύτερη συγκέντρωση μαζών χαμηλά και κοντά στο κέντρο βάρους και προσφέρει στα scooter, μεγαλύτερη ευελιξία και σταθερότητα. Στον τομέα των αναρτήσεων θα βρούμε συμβατικά πιρούνια στον εμπρός τροχό, που συνδυάζονται με διπλά αμορτισέρ στον πίσω τροχό, που δίνουν δυνατότητα ρύθμισης ως προς την προφόρτιση. Οι διαφοροποιήσεις έχουν να κάνουν με τον τομέα της πέδησης, όπου το Agility έχει ένα δίσκο 260χιλ.στον εμπρός τροχό που συνεργάζεται με μονοπίστονη δαγκάνα και κρίνονται ικανοποιητικά. Η Piaggio επέλεξε για το Medley δίσκους 260χιλ και 240χιλ για εμπρός και πίσω με διπίστονες δαγκάνες και στους δύο τροχούς. Το ABS της Bosch είναι εντυπωσιακό σε ότι αφορά την ταχύτητα εμπλοκής και απεμπλοκής του συστήματος. Τα φρένα του N-MAX, αποτελούνται από δίσκους 230χιλ με μονοπίστονες δαγκάνες και στους δύο τροχούς. Το δικάναλο ABS, κάνει άψογη δουλειά στους γλιστερούς δρόμους της πόλης. Αρκετά καλά τα φρένα του Symphony, που αποτελούνται από δίσκο 260χιλ με διπίστονη δαγκάνα για εμπρός και δίσκο 240χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα για πίσω. Το CBS είναι το σύστημα της Sym που πετυχαίνει τη σωστή κατανομή της πέδησης μεταξύ των δύο τροχών.
Έφτασε το Moto Morini Alltrhike στην Ελλάδα με τιμή 5.990 ευρώ
Ducati Formula 73: Έγγραφα δηλώνουν νέο μοντέλο – Θα έχουμε νέο vintage sport για το 2026;
Από το πρώτο testride στο πρώτο σου ηλεκτρικό: οδηγός χωρίς άγχος
Αναστολή λειτουργίας της Jetoil: Αιφνιδιαστική εξέλιξη στην αγορά καυσίμων
Lifan LF 125: Με κατανάλωση 2,3λτ/100χλμ , φρένα με CBS και τιμή 1.799 ευρώ
Γυαλιστερό χρώμιο στη μοτοσυκλέτα χωρίς ειδικά προϊόντα: Το απλό κόλπο που κάνει δουλειά
Honda MotoGP 2027: Πρώτη δοκιμή του νέου πρωτοτύπου με κινητήρα 850 κ.εκ. στο Sepang
Μπαράζ ελέγχων από την Τροχαία Αττικής: Στο στόχαστρο οι παράνομοι «παρκαδόροι» νυχτερινών κέντρων
Ταξινομήσεις Νοεμβρίου 2025 ανά όμιλο - Αναλυτικός πίνακας
Alpinestars Tech θερμική προστασία λαιμού
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Νομίζω ότι ένα παπί είναι καλύτερο στην πόλη ,έχω σκούτερ και ξέρω
Γιατί φίλε Babis το λες αυτό; Μπορείς να πεις 2 λόγια γιατί παπί και όχι σκούτερ για πόλη;