Το 2009 το Kawasaki ZX-6R ήταν η μοναδική μοτοσικλέτα παραγωγής με Big Piston Fork. Κατόπιν, το ίδιο, θαυματουργό πιρούνι φόρεσε το Suzuki GSX-R 1000, και τώρα, σειρά έχει το GSX-R 600. Τι σημαίνει αυτό; Τα συνηθισμένα πιρούνια φυσιγγίου (cartridge), διαθέτουν έναν εσωτερικό κύλινδρο στο κάθε καλάμι, μέσα στον οποίο κινείται ένα κύριο πιστόνι, κι ένα αντίθετα τοποθετημένο μικρότερο. Τα πιστόνια κινούνται μέσα στο λάδι, με το τελευταίο να κυλάει μέσα από υπολογισμένες οπές του πιστονιού, αποσβένοντας έτσι της ανωμαλίες και κρατώντας τον τροχό σε επαφή με το οδόστρωμα. Το BPF ουσιαστικά μετατρέπει το καλάμι σε φυσίγγιο, καταργώντας τον επιπλέον κύλινδρο των συμβατικών συστημάτων. Μειωμένα μέρη, μειωμένο βάρος κατά 720 ολάκερα γραμμάρια, και μικρότερο κόστος κατασκευής. Ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα του BPF είναι πως τα ελατήρια έχουν μετακομίσει στο κάτω μέρος του πιρουνιού. Αυτό σημαίνει ευκολότερη συντήρηση, και μετακόμιση των ρυθμιστών αποσβέσεων (συμπίεσης και επαναφοράς) στο πάνω μέρος των καλαμιών –η προφόρτιση μετακόμισε στο κάτω μέρος. Αν αναρωτιέστε για το πόσο πραγματικά αποδοτικό είναι το BPF, σημειώστε πως παρόμοιο σύστημα της Showa χρησιμοποιήθηκε στο Suzuki
GSX-R 1000 που κέρδισε της 8 ώρες της Suzuka το 2007 και πως η Showa βελτιώνει το εν λόγω σύστημα εδώ και έξι χρόνια. Αφήσαμε για τελευταίο τον κύριο λόγο ύπαρξης του συστήματος. Με το μεγαλύτερο πιστόνι (37mm αντί για 20mm του προηγούμενου μοντέλου), επιτυγχάνεται χαμηλότερη πίεση στο λάδι, που πλέον κυκλοφορεί με χαμηλότερες ταχύτητες. Αυτό μεταφράζεται σε καλύτερη λειτουργία απόσβεσης σε χαμηλές ταχύτητες, μικρότερο βύθισμα στο φρενάρισμα, καλύτερη πληροφόρηση στον αναβάτη, και καλύτερη συμπεριφορά του πιρουνιού σε ανωμαλίες του οδοστρώματος και σε κραδασμούς στις υψηλές ταχύτητες.