net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Προπονημένο
Suzuki GSX-R 600
Διαβάστηκε από 58890 αναγνώστες
Όπως συμβαίνει κατά κανόνα στον απίστευτα ανταγωνιστικό χώρο των Supersport μοτοσικλετών, έτσι και το νέο Suzuki GSX-R 600 εμφανίζεται βελτιωμένο παντού για το 2011. Μεγαλύτερη εντύπωση προκαλεί η μείωση του συνολικού του βάρους κατά 9 ολάκερα κιλά, αλλά και η χρησιμοποίηση του πιρουνιού Big Piston Fork της Showa.
Όπως συμβαίνει κατά κανόνα στον απίστευτα ανταγωνιστικό χώρο των Supersport μοτοσικλετών, έτσι και το νέο Suzuki GSX-R 600 εμφανίζεται βελτιωμένο παντού για το 2011. Μεγαλύτερη εντύπωση προκαλεί η μείωση του συνολικού του βάρους κατά 9 ολάκερα κιλά, αλλά και η χρησιμοποίηση του πιρουνιού Big Piston Fork της Showa.
Όπως συμβαίνει κατά κανόνα στον απίστευτα ανταγωνιστικό χώρο των Supersport μοτοσικλετών, έτσι και το νέο Suzuki GSX-R 600 εμφανίζεται βελτιωμένο παντού για το 2011. Μεγαλύτερη εντύπωση προκαλεί η μείωση του συνολικού του βάρους κατά 9 ολάκερα κιλά, αλλά και η χρησιμοποίηση του πιρουνιού Big Piston Fork της Showa.
Στρίβει όπως έρχεται. Εκπληκτικό πακέτο αναρτήσεων, και ενα από τα κορυφαία SS 600 σήμερα.
H κατηγορία Supersport 600 είναι ίσως η κατηγορία με τον πιο «στενόμυαλο», και μονομανή προορισμό. Όλα τα στοιχεία των εν λόγω μοτοσικλετών φωνάζουν «πίστα» από μακριά. Τετρακύλινδροι κινητήρες που δεν μπορούν να πάρουν τα πόδια τους στις χαμηλές στροφές, απίστευτα στενό powerband στις υπέρ-υψηλές στροφές, αγωνιστική στάση οδήγησης υπεύθυνη για κράμπες σε καρπούς και σβέρκο, αδυναμία μεταφοράς δεύτερου ατόμου για αποστάσεις άνω των λίγων χιλιομέτρων, και ακόρεστη δίψα για καύσιμο, όταν κρατάς το γκάζι ανοιχτό. Ναι. Στην καθημερινή οδήγηση, ένα Supersport 600 θα ήταν η τελευταία μου επιλογή. Στην πίστα όμως...

Mε μια ματιά
σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο
• Ελαφρύτερο κατά 9 κιλά (ανακοινώσιμα 187 κιλά).
• Μικρότερο μεταξόνιο κατά 15 χιλιοστά (τώρα στα 1.385χλστ.).
• Νέο πλαίσιο.
• Νέο ψαλίδι.
• Νέο πιρούνι BPF (Big Piston Fork) της Showa.
• Νέα φρένα της Brembo με τετραπίστονες monoblock ακτινικές δαγκάνες.
• Αυξημένη ανακοινώσιμη ισχύς, 126 ίπποι/13.500σ.α.λ.
• Πιο γεμάτες μεσαίες στροφές.
• Επανασχεδιασμένη κεφαλή κινητήρα.
• Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αμορτισέρ τιμονιού.
• Διαφορετική κλιμάκωση κιβωτίου.
• Μείον ένας χάρτης ανάφλεξης (πλέον έχει 2, από 3).
• Βελτιωμένοι ρύποι, αλλά και κατανάλωση κατά 10%.
• Ελαφρύτεροι τροχοί.

 
 Προπονημένο
Αισθητική & Εργονομία
Κινητήρας
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Οδηγώντας
Big Piston Fork
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ