net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Suzuki GSX-R 600
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 61681 αναγνώστες
Φρεσκαρισμένος
Όπως συμβαίνει κατά κανόνα στον απίστευτα ανταγωνιστικό χώρο των Supersport μοτοσικλετών, έτσι και το νέο Suzuki GSX-R 600 εμφανίζεται βελτιωμένο παντού για το 2011. Μεγαλύτερη εντύπωση προκαλεί η μείωση του συνολικού του βάρους κατά 9 ολάκερα κιλά, αλλά και η χρησιμοποίηση του πιρουνιού Big Piston Fork της Showa.
Ακόμα και στο αστικό τοπίο, χώρο στον οποίο το απόλυτο ταμπεραμέντο του GSX-R απλά χασμουριέται, το 600 είναι απολαυστικό σε όλες τις συνθήκες.
Ο κινητήρας δεν άλλαξε διαστάσεις, όσον αφορά στη διάμετρο και στη διαδρομή (φυσικά υπέρ-τετράγωνος, με μεγαλύτερη διάμετρο από ότι διαδρομή), όμως επανασχεδιάστηκε η κεφαλή, αυξήθηκε η συμπίεση και αντικαταστάθηκαν αρκετά εξαρτήματα. Ποια είναι αυτά; Νέοι εκκεντροφόροι, αλλά και νέα, ελαφρύτερα πιστόνια, για μεγαλύτερη ευστροφία. Σημειώστε εδώ πως, η Suzuki ανακοινώνει με περηφάνια πως οι βελτιώσεις στα προφίλ των εκκεντροφόρων προέρχονται από το R&D των MotoGP. Το κιβώτιο είναι επίσης αλλαγμένο, με άλλες σχέσεις, ψηλότερη πρώτη, και πιο κοντές δευτέρα, τρίτη, τετάρτη και έκτη. Ακόμα πιο αγωνιστικό δηλαδή, αφού στους αγώνες, η πρώτη χρησιμοποιείται συνήθως μόνο στην εκκίνηση. Όμως και η τελική μετάδοση έχει αλλάξει, με τη σχέση των γραναζιών να έχει γίνει 16/43, από το προηγούμενο 17/45. Η πολλαπλή εξαγωγή των εξατμίσεων είναι αλλαγμένη, για βελτιωμένη ροή αερίων, ενώ διαθέτει βαλβίδα SET (Suzuki Exhaust Tuning) για βελτιστοποίηση της απόδοσης σε χαμηλές και μεσαίες στροφές. Νέο είναι και το τελικό τιτανίου, ενώ όλο το σύστημα εξαγωγής είναι ελαφρύτερο κατά 1,7 κιλά από το προηγούμενο. Ελαφρώς μεγαλύτερος είναι ο ανεμιστήρας του βεντιλατέρ. Νέα είναι και η τοποθέτηση του υπολογιστή που ελέγχει τους χάρτες της ανάφλεξης, γλιτώνοντας γραμμάρια ακόμα και από αυτή την κίνηση! Φυσικά, ο ψεκασμός διαθέτει διπλές πεταλούδες, όπως μας έχει συνηθίσει η Suzuki, για άριστη απόκριση. Πλέον, για το 2011, το S-DMS (Suzuki Drive Mode Selector) διαθέτει δύο χάρτες ανάφλεξης που αλλάζουν με ένα κουμπί στο πίσω μέρος του αριστερού γκριπ. Ο χάρτης «Α» απελευθερώνει όλη τη δύναμη του κινητήρα, ενώ ο «Β» κόβει αρκετά άλογα. Ο «B» μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε στη βροχή για πιο ελεγχόμενη επιτάχυνση, είτε στο ταξίδι για μειωμένη κατανάλωση, είτε όταν στρώνετε ένα πίσω ελαστικό, είτε τέλος σε μια πάρα πολύ κλειστή πίστα.

 
 Προπονημένο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική & Εργονομία
Κινητήρας
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Οδηγώντας
Big Piston Fork
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ