net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Triumph Tiger 800 XC
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 90191 αναγνώστες
Πολυ-εργαλείο
Το alter ego του νέου Tiger 800 φέρει τον κωδικό XC και απευθύνεται σε αυτούς που περιηγήσεις και ταξίδια βρίσκονται πιο ψηλά στις προτιμήσεις τους. Με μπροστινό τροχό 21 ιντσών, ακτινωτές ζάντες, μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και λίγες ακόμα αλλαγές, ολοκληρώνεται επιτυχώς ο περισσότερο περιπετειώδης χαρακτήρας της μοτοσικλέτας.
Η πολύ καλή αίσθηση που αποκομίζετε με το που ανεβείτε στη σέλα του Tiger, συνεχίζεται και στο δρόμο. Από τα πρώτα χιλιόμετρα, η βρετανική μοτοσικλέτα καταφέρνει να κερδίσει την εμπιστοσύνη σας, χάρη στην πολύ καλή και ομοιογενή συμπεριφορά της. Και πρώτα απ´ όλα, ο κινητήρας με την ελαστικότητά του σας βοηθά όσο οι ταχύτητες είναι χαμηλές, σε πόλη ή εκτός. Στην πρώτη περίπτωση, το XC κινείται ανάμεσα στα αυτοκίνητα όσο το δυνατόν πιο χαλαρά, χωρίς να σας προκαλεί περισσότερο στρες, ενώ στη δεύτερη περίπτωση πραγματικά απολαμβάνετε οδήγηση και διαδρομή, χάρη και στην όρθια και άνετη θέση οδήγησης. Βέβαια, αυτό δε σημαίνει ότι εάν κάποια στιγμή θελήσετε να κινηθείτε πιο γρήγορα, ο κινητήρας δε θα ακολουθήσει τις προσταγές σας. Δε χρειάζεται παρά μια μεγαλύτερη περιστροφή στο γκάζι, ώστε ο κινητήρας να στροφάρει γρήγορα και να μεταφέρει στο δρόμο τα 94 άλογά του, τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη στην κατηγορία. Και όλα αυτά με απόλυτη ασφάλεια, χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και το upside-down πιρούνι των 43 χιλιοστών, καθώς και τη σφιχτή λειτουργία των αναρτήσεων. Και ενώ θα περιμένατε ότι το Tiger, λόγω αυτών των ρυθμίσεων, θα είχε μια σπορ, σκληροπυρηνική συμπεριφορά, αποδεικνύεται πολύ άνετο, όχι μόνο στην άσφαλτο, αλλά και στο χώμα. Μόνο στις εγκάρσιες ανωμαλίες θα αντιδράσει απότομα και θα σας ταλαιπωρήσει, αλλά αυτό είναι ένα πολύ μικρό κομμάτι από τα χιλιόμετρα που θα διανύσει η μοτοσικλέτα μόνο με αναβάτη ή με συνεπιβάτη και αποσκευές. Υψηλές ταχύτητες δεν τρομάζουν το Tiger 800 XC, που μπορεί να ταξιδεύει κοντά στα 150 χλμ./ώρα και για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ετοιμαστείτε όμως για αρκετές στάσεις, καθώς η καλή κατανάλωση (γύρω στα 7,2 λτ./100 χλμ. σε φυσιολογικές ταχύτητες) παίρνει την άγουσα και το 19άρι ρεζερβουάρ φαντάζει λίγο. Δυστυχώς, οι επιδόσεις δε συνοδεύονται ποτέ από οικονομία. Πέρα από την αυτονομία, δε θα έχετε άλλη δικαιολογία για στάση, καθώς ο Τίγρης αποδεικνύεται ιδιαίτερα άνετος. Μέχρι και η μικρών διαστάσεων ζελατίνα θα στέλνει το μεγαλύτερο μέρος του αέρα έξω από το σώμα σας. Το XC παραμένει σταθερό ακόμα και κοντά στην τελική του (207), αλλά μετις πλαϊνές βαλίτσες η σταθερότητα αυτή χάνεται γύρω στα 150, με ένα μικρό "αλάφρωμα" του τιμονιού, που σε καμιά περίπτωση όμως δε γίνεται ανησυχητικό. Ο λόγος είναι η αυξημένη μετωπική επιφάνεια, κάτι που λύνεται με τις βαλίτσες γεμάτες. Έτσι κι αλλιώς, ο 21άρης τροχός προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα σε σχέση με το 19άρη, ενώ διατηρεί το προβάδισμα σε ό,τι έχει να κάνει με λακκούβες ή χωματόδρομο. Στο ερώτημα εάν το Tiger "κάνει" για χώμα, μπορούμε να πούμε ότι ναι, μπορεί να κινηθεί άνετα σε αυτό, χάρη στον τροχό των 21 ιντσών, την ικανοποιητική διαδρομή των αναρτήσεων, το χαμηλό βάρος και τις συμπαγείς διαστάσεις. Και με ένα ζευγάρι "τρακτερωτά" λάστιχα, κανείς χωματόδρομος δε θα μπορεί να του αντισταθεί.

 
 Τίγρης παντός εδάφους
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική/Εξοπλισμός
Κινητήρας
¶νεση / εργονομία
Αναρτήσεις / Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ