Το νέο ατσάλινο πλαίσιο του ιαπωνικού scooter δρα σαν ένα ενιαίο κομμάτι, είτε κινείσαι μέσα στην πόλη με 2 χλμ./ώρα και συνεπιβάτη είτε στην εθνική κοντά στην τελική του. Εντός των τειχών, το πολύ καλό ζύγισμα κρύβει εξαιρετικά το βάρος της κατασκευής, το κοφτερό τιμόνι και το μικρό πλάτος θα σε χώσουν παντού και αρκετές φορές θα πιάσεις τον εαυτό σου να πηγαίνει πολύ γρήγορα εκεί που δεν πρέπει. Τι είναι αυτό που θα σου το θυμίσει; Μα, φυσικά, όλοι οι άλλοι που στα μάτια σου πηγαίνουν σα χελώνες…
Η λειτουργία των αναρτήσεων βρίσκεται στο ίδιο υψηλό επίπεδο με την υπόλοιπη κατασκευή. Χωρίς να είναι μαλακές, αποδεικνύονται ικανότατες στο φιλτράρισμα των ανωμαλιών, παρά τη σχετικά μικρή τους διαδρομή. Ακόμη και με βάρος ίσο με το μέγιστο επιτρεπτό, θα τερματίσουν πολύ ευγενικά και δε θα κοπανήσουν τον αναβάτη και το συνεπιβάτη σε καμία περίπτωση.
Τόσο το πιρούνι όσο και τα αμορτισέρ του πίσω τροχού με τη ρυθμιζόμενη προφόρτιση, λειτουργούν σωστά και κρατούν ξεκούραστους τους αναβάτες.