LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Honda SH 300i ABS Top Box
Εργονομία
Διαβάστηκε από 102190 αναγνώστες
Στην κορυφή της κατηγορίας
Όσες φορές και να το πεις, δεν παύεις να εκπλήσσεσαι κάθε φορά που ανεβαίνεις στη σέλα ενός Honda. Αυτή η αίσθηση της οικειότητας που νιώθεις είναι μοναδική για τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας, είτε έχεις να κάνεις με Zoomer είτε με CBR 1000 RR. Το ίδιο φυσικά ισχύει και στην περίπτωση του SH. Η ιαπωνική εταιρεία κάνει ιδιαίτερο λόγο για τη νέα σέλα του scooter και το αποτέλεσμα στην πράξη την δικαιώνει απόλυτα. Κατά τις ημέρες της δοκιμής έτυχε να κάνω περισσότερα από 120 χλμ. σε συνθήκες κίνησης μέσα σε μία ημέρα, με ελάχιστες στάσεις, και τα μαλακά μου μόρια ουδέποτε παραπονέθηκαν για αυτό, ενώ είχα και άπλετο χώρο για τα πόδια και τα χέρια μου. Η εργονομία φαίνεται να βρίσκεται στη χρυσή τομή και το μέγεθος του αναβάτη πραγματικά δεν παίζει κανένα ρόλο. Με λίγα λόγια, όλοι θα νιώσουν άνετα πάνω στο SH. To ίδιο ισχύει και για το συνεπιβάτη, που δε θα δυσαρεστηθεί σε καμία περίπτωση, έχοντας στη διάθεσή του τόσο το μαξιλαράκι του top case για να στηρίζει την πλάτη του όσο και τις πολύ πρακτικές χειρολαβές. Όσο για τα μαρσπιέ του τελευταίου είναι ιεροσυλία να τα αποκαλούμε έτσι, αφού θυμίζουν περισσότερο… floorboards, παρά οτιδήποτε άλλο.
Ο εχθρός του καλού είναι φυσικά το καλύτερο. Αν το πούμε όμως αυτό για το ανανεωμένο SH, τότε σίγουρα αδικούμε το προηγούμενο μοντέλο που ήταν το κορυφαίο στην κατηγορία των 300 κ.εκ. Οπότε σε αυτήν την περίπτωση, μήπως έχουμε να κάνουμε με τον εχθρό του καλύτερου που είναι το τέλειο;
Ο πίνακας οργάνων βρίσκεται στο σωστό σημείο και είναι ιδιαίτερα ελκυστικός τη νύχτα. Φέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και οι ενδείξεις του είναι ευδιάκριτες.

Ο εχθρός του καλού είναι φυσικά το καλύτερο. Αν το πούμε όμως αυτό για το ανανεωμένο SH, τότε σίγουρα αδικούμε το προηγούμενο μοντέλο που ήταν το κορυφαίο στην κατηγορία των 300 κ.εκ. Οπότε σε αυτήν την περίπτωση, μήπως έχουμε να κάνουμε με τον εχθρό του καλύτερου που είναι το τέλειο;
Η νέα σέλα προσφέρει απλά υποδειγματική άνεση, συγκρατεί σωστά το σώμα σε έντονη επιβράδυνση και θα φιλοξενήσει με την ίδια άνεση και δεύτερο άτομο.

 
 
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Εργονομία
Χώροι
Φρένα
Κινητήρας
Πλαίσιο/ Αναρτήσεις
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις- Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


Τελευταίες Ειδήσεις

Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!

Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας

ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;

Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ

Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος

Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές

Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα

Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα

Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα

Μπουφάν Rev'It Shade 2 H2O

Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ